Er/skal pappaen være med på svangerskapskontrollene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Regner med pappaen er spent og gleder seg! :D

Hvordan er hans reaksjon når han ser den lille i magen på skjermen? Synes han kanskje nesa er hans? :)

Sist var han med på alle utenom 2 kontroller. Jeg er på mange pga diabetes og tett oppfølging.
Får se hvor lett det blir å være med på alt denne gangen, siden vi har en spinnvill 2-åring [emoji4]

Skal ha mannen med på tul rett etter påskeferien :)

Regner med at samboer blir med på oul hvertfall, slik som han gjorde sist :)

Mannen blir med på ul tirsdag til uka, for å se om det er 1 baby eller flerlinger :rolleyes: Ellers blir han med på oul og evt privat ul ca uke 25+-;) resten av kontrollene går jeg alene på, gjorde det ved begge svangerskapene sist også :Heartred

Han skal være med på tul og selvfølgelig ordinær ul. Så får han være med på de kontroller han kan. Men dette er 3. mann, så been there before [emoji87] Liker best å gå alene egentlig, fordi han spør og maser så masse, at han og JM ofte sitter å skravler halve timen [emoji23]

Han blir selvfølgelig med på tul , oul og 3D ul, men ikke alle kontrollene hos jordmor/lege.
Han var med forrige gang på de fleste, men var ingen vits egentlig!

Han skal være med på TUL og OUL men ikke kontrollene hos lege.

han blir med på OUL. sist hadde jeg en del kontroller på sykehuset, har 2-3 timers kjøring til sykehuset. noen av de gangene ble han med. får se om jeg blir sendt noe på ekstra kontroll den her gangen, men regner med han må bli hjemme med barnet. har en på 1,5 år. liker best å dra alene til JM.

Back
Topp