R Rebecca85 Forumet er livet VIP 14 Jan 2011 #1 Ser jo på det på nett men etter episode 11 har det ikke kommet noe nytt jo[:o] MÅ se resten jo.....!!
Ser jo på det på nett men etter episode 11 har det ikke kommet noe nytt jo[:o] MÅ se resten jo.....!!
shewolf Gift med forumet 14 Jan 2011 #3 Sesong 8 er ikke ferdig, nei. Neste episode kommer 25. januar. Uff, gruer meg til OTH slutter, for den serien står mitt hjerte så nært!
Sesong 8 er ikke ferdig, nei. Neste episode kommer 25. januar. Uff, gruer meg til OTH slutter, for den serien står mitt hjerte så nært!
Rødtoppen Hissig Forumet er livet 14 Jan 2011 #4 Nei, de har hatt juleferie [:)] Men de er vel ikke ferdige etter sesong 8??
shewolf Gift med forumet 14 Jan 2011 #5 ORIGINAL: Rødtoppen Hissig Nei, de har hatt juleferie [:)] Men de er vel ikke ferdige etter sesong 8?? Jeg vet ikke. Noen spekulerer i at de er det etter sesong 8, på OTH-gruppa på FB.. Håper ikke det!
ORIGINAL: Rødtoppen Hissig Nei, de har hatt juleferie [:)] Men de er vel ikke ferdige etter sesong 8?? Jeg vet ikke. Noen spekulerer i at de er det etter sesong 8, på OTH-gruppa på FB.. Håper ikke det!
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 14 Jan 2011 #6 NEIIIIII!!!! De kan aldri slutte [:o] elsker den serien...vil se de til de er 90 og går med rulator......!![&o]
NEIIIIII!!!! De kan aldri slutte [:o] elsker den serien...vil se de til de er 90 og går med rulator......!![&o]
F furufrua Forumet er livet 14 Jan 2011 #7 Jeg har hørt at den ikke skal slutte... Men man vet jo aldri... Sett på den serien siden jeg tilfeldig oppdaget første episode på tv norge for mange år siden.. Vil se på det for aalltid!! Elsker den serien
Jeg har hørt at den ikke skal slutte... Men man vet jo aldri... Sett på den serien siden jeg tilfeldig oppdaget første episode på tv norge for mange år siden.. Vil se på det for aalltid!! Elsker den serien