Er satt i gang i dag.

en til

Medlem siden 2006' men med nytt nick.
Er nå innlagt på sykehuset. Møtte opp i dag morges og ble sjekket. Lite endring fra overtidskontrollen på torsdag. Hadde to cm åpning og tappen var 1cm. Scoret litt for lavt på bishop-score til å kunne ta vannet. Så da ble det hormongele og to timer med ctg, før vi fikk permisjon. Har trasket mye rundt i dag for å bruke tyngdekraften;-). Kjørte tilbake på sykehuset i ettermiddag, ny ctg-registrering før vi innlosjerte oss på familierom. Så her er vi, ingen rier enda. Fri i kveld og ny kontroll i morgen tidlig. Lurer veldig på hvor lang tid dette skal ta...

Lykke til! Håper du får en fin fødsel når den starter;):D

Lykke til ;)

Lykke til! Håper du får en fin fødsel:-)

Lykke til!

Ble og satt i gang, da bare en liten time etter overtidskontrollen hvor de fant ut jeg hadde 3-4 cm åpning og ganske moden. Ble bare sendt rett opp på føden hvor jeg fikk to modningspiller kl tolv... skulle ha ny sjekk av lege kl seks men hun ble forsinket.... vanne gikk av seg selv mellom halv sju og sju en gang og kom riene tett og intens så da var jeg i gang...

Håper du får en litt bedre fødsel en meg, det å bli satt i gang gir ofte en noe tøffere fødsel.... Men håper du får en grei fødsel å slipper vente så lenge:)

Back
Topp