Er søskenvogn nødvendig?

Heffalompenbaby

Elsker forumet
Jeg tenker det blir gjerne 2-3 år mellom mine...
(Om spiren sitter osv )
Er det da vits med søskenvogn?
Hva er dine erfaringer og forskjell på barna i alder? :)

Nei, den eldste kan gå/stå på søskenbrett :)

Jeg tenker det blir gjerne 2-3 år mellom mine...
(Om spiren sitter osv )
Er det da vits med søskenvogn?
Hva er dine erfaringer og forskjell på barna i alder? :)

Her er det 2 1/2 år mellom våres :) vi har ikke hatt behov for søskenvogn. Han elsker å gå, men kjøpte et ståbrett i tilfelle han ville bli sliten :)
Men er jo selvfølgelig forskjell fra barn til barn!

Om det bare hadde vært 1-2 år mellom, hadde jeg nok kjøpt søskenvogn :)

Blir tre år mellom våre. Blir ikke søskenvogn. Men vi har en thule sykkelvogn vi kan bruke da. Mulig det blir litt fram og tilbake fra barnehagen.
Ellers blir det nok ståbrett eller gå selv. Håper hun vil gå en del selv egentlig.

Innser at jeg må nok også ha det... Hvilken har du bestilt (og hvorfor?) :happy:
Jeg har bestilt emmaljunga viking 735 2017 modell. Den var utrolig lett å håndtere inne i butikken, bagen har romslig med plass og sportsdel kan vendes mot meg :) så fikk jeg den til superpris på Black Friday da :p

Jeg har bestilt emmaljunga viking 735 2017 modell. Den var utrolig lett å håndtere inne i butikken, bagen har romslig med plass og sportsdel kan vendes mot meg :) så fikk jeg den til superpris på Black Friday da :p

Ok, takk for svar! må sjekke grundig, for vi har begrenset plass i bilen. Så må være sikker på at jeg får plass:eek:

Blir 22-23 mnd mellom mine. kjøper ingen søskenvogn enda. eldste hater å sitte i vogn uansett

2.5 år mellom mine. Eldste elsket vogna si og nektet å gå. Men søskenbrett gikk helt fint. Hadde søskensete med en gang siden han ble født i januar og det brettet var ikke noe jeg ville prøve ut på det snøføret som var da.

Back
Topp