Er søskenene like?

OH RLY?

Forumet er livet
Nå tenkte jeg ikke på utseende i første omgang, men på væremåte

Ser for meg at jeg får meg et lite sjokk jeg, for jeg ser bakerst bak i hodet mitt for meg at neste jente kommer til å være like tidlig ute og utadvendt og pratsom som det Mia er er jo ikke noe sikkert det, så jeg lurer på hvordan deres små er?

ble litt kluss med avstemninga i starten her, men nå er de alternativene jeg tenkte på oppe hvertfall[8D] sorri![:D]

Har en gutt på 3 og ei jente på 8 mnd..

Gutten var tolmodigheten selv, kunne ligge i timesvis å bare leike å kose seg[8D] Sov mye og spiste bra!

Snuppa er ordentlig utolmodig[8D] Hater å ligge aleine, allerede nå kaster ho seg bakover når ho ikke får det som ho vil[8D] Sover ganske lite og er litt vanskelig med mat[8D]

Spent på hvordan det blir videre[;)]

(blei da legging og greier midt oppi alt dette med avstemninga)

hehe, ja mia har vært sånn hele veien, MEGET bestemt ung frøken som er flink til å si fra hva hun vil[8D] og utålmodigheten selv. kopi av sin mamma[:D]

Nei de er helt vannvittig forskjellige..

ORIGINAL: FrøkenM

Nei de er helt vannvittig forskjellige..

Her og...

spennende!!! [:D]

Jeg synes i grunn de blir likere og likere.. Saga er litt mer "robust", kanskje. [8D]

[:)]Våre to sønner er veldig like. Begge er rolige og fredsommelige av natur ,misliker høye stemmer krangel og bråk. Nå er jo aldersforskjellen stor ,men LIKE - det er de jammen[:D].
De ligner jo mye av utseende også ,så det er jo på en måte å få eldstemanns barndom i reprise[8D][:D].

ORIGINAL: rodstilk

Jeg synes i grunn de blir likere og likere.. Saga er litt mer "robust", kanskje. [8D]
høhøhø, herda av storesøster[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: MICAmor

[:)]Våre to sønner er veldig like. Begge er rolige og fredsommelige av natur ,misliker høye stemmer krangel og bråk. Nå er jo aldersforskjellen stor ,men LIKE - det er de jammen[:D].
De ligner jo mye av utseende også ,så det er jo på en måte å få eldstemanns barndom i reprise[8D][:D].
oi så behagelig da, tar gjerne en rolig versjon av mia nå jeg asså[:D][:D][:D] men hadde kansje blitt kjedelig det når jeg er så vant med høyt tempo hele dagen[8D]

Håper event søsken blir lik Kasper i framtiden!
Han er så snill, rolig og talmodig[:)]

Back
Topp