Er så varm... Er det vanlig så tidlig??

LYKKE oktober 2012

Blir kjent med forumet
Jeg har de 3 siste dagen følt meg sånn skikkelig febervarm. Men er ikke dårlig på noen måte.
Sett bortifra litt hodeverk iblant.
Noen andre som har vært med på det?

Jeg er jo ikke mer en 5 uker på vei...

Håper dette er helt vanlig. :) Og at jeg kan fortsette med å bare nyte min nye tilværelse! :) :)

Okey. :) Godt at det er en til iallefall. :)
 Formen din fin ellers?

Jeg har vært mye varm i det siste.. særlig om kvelden. Skulle tro jeg var i overgangsalderen..
men i dag fryser jeg som bare det... kroppen oppfører seg litt rart ja :)

Formen er litt til og fra:-) Kvalmen slår inn av og til, men de siste dagene har jeg knapt kjent på kvalme. Ellers er jeg veldig trøtt.. Passer dårlig som student:P Så har jeg vonde pupper og stikking i magen av og til..
Du da? :-)

Er vel stort sett det samme som hos deg. :)
Ikke vært sånn kjempekvalm. Bare innimellom litt uggen.
Og selskapsblæren er helt forsvunnet.. hehe

Trøttheten merker jeg også veldig godt. :) Glad jeg ikke har lekser.. hehe.
Men må derimot stå opp kl 05.00 hver morgen. Så legger meg Rimelig tidlig om dagene.

Oj, så tidlig.. Det hadde ikke jeg greid! Sliter med å komme meg opp litt før 7;) Skjønner godt at det blir tidlige kvelder på deg da:-)
Hva er det du jobber med?

Jeg er 5+3, og har i dag vært kjempevarm i kinnene (knall rød), føler meg varm, men ligger på sofaen og hutrer og fryser :S

Varm her ogsaa men han eg bur med seier at det er feber, eg svetter og svetter, koker og saa frys eg litt.

Tissinga har tatt heilt av, eg tisser dobbelt saa mye som foer, og naar eg hoster saa tisser eg paa meg, det er mykje klesvask her no.

Jeg er ikke varm, heller mer frossen enn vanlig. Tror begge deler er like normalt!

Back
Topp