Er så utrolig takknemmelig altså *kveldens klissklass tråd*

KathMor

Forumet er livet
For at jeg alt i alt har vært så heldig med jentene mine! [:D]

Også mye med tanke på søvn, skriking, ikke magevondt osv osv ! Ser på September10 hvor mange som har babyer som ikke sover, ikke vil sove alene, ligge alene, må bysses, gåes med, skriker, gråter..... Mi gråter så og si ikke, hun har en fin rutine , sover en liten dupp på morran i en time, så våken 1 1/2 time før en laaaang dupp på 3-4 timer, så våken 1 time for en liten mini dupp igjen på 30mn - 1 time.. Nå er klokka sånn ca 17 og hun er da våken til 20 sånn ca.. Da er timene frem til Emma skal legges litt hektisk fordi da "skjer alt på en gang"...

Isabelle sovner veldig fint selv, men på kvelden nyter jeg lille jenta mi og blir kjempe glad når hun sovner på brystet mitt [:)] Emma har og siden hun var ny vært flink på å sove, og jeg er vel bortskjemt med å aldri ha hatt en full våken natt!! ... Nei gud jeg kan bli frustert av og til, lage klage-innlegg, frustrert-innlegg og sinna-innlegg, men når jeg sitter her på kvelden, koser meg i soffan med lille kroppen i fanget mitt.. De er livet mitt, de er de beste jentene og noe bra må jeg da ha gjort som gjør at jeg har vært så utrolig heldig å har fått akkurat disse to herlige jentene [:)]

(ikke sånn bare pga av søvn da, men det hjelper jo godt på humøret å få sove[8D])

Ja, snakker om bortskjemt dame altså!! [:D][:D][:D] Søvn har ALT å si for at hverdagen skal være bra! Så du er kjempeheldig som har to flinke jenter! [:D]

Koselig innlegg! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

heeerlig[:)]

og din heldig gris!!! [;)][:)]

ORIGINAL: schnuppaluppa

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

heeerlig[:)]

og din heldig gris!!! [;)][:)]

Ja, jeg trenger å tenke sånn av og til når det er litt tøffe tak her og der! At jeg har faktisk vært utrolig heldig!!! Virkelig [:D] Og jeg er så takknemmelig for det altså! Som Vand sier, hverdagen blir mye lettere når man får seg en god natts søvn [:D]

Så heldig du er..kjempekoselig innlegg[:)]
Søvn er superviktig for en god hverdag!

Back
Topp