er så utålmodig!

Er sååå klar!

Desperate housewife!
Jeg er 18+4 og kjenner fremdeles ikke noen spark... Vet at det sikkert er helt vanlig, men det hadde vært så deilig med en bekreftelse på at alt sto bra til der inne!!
Flere som har det som meg og som er ca like langt på vei?

Her er det stille også! Og jeg bikker mellom å bekymre meg og tenke at det er helt normalt![&:]

Godt å høre at det ikke bare er hos meg festen i magen ikke har startet enda....

Jeg er 19 uker i dag og har først de siste dagene blitt sikker på at det er spark... jeg har to inni der, og det er mitt andre svangerskap [:D] Så, desverre, kan det nok ta litt tid... vet godt hvor kjedelig det er å vente! Men plutselig er de der, og plutselig sparker de deg så det gjør vondt!

Jeg er også nervøs;) Tror jeg har kjent noe. Men så er det stille...
2 gangs... Har ikke UL før 26 april. 3 uker til....
Vi trenger sikkert ikke være redde. Men det er så lenge å vente!!

ORIGINAL: Mørimor

Jeg er også nervøs;) Tror jeg har kjent noe. Men så er det stille...
2 gangs... Har ikke UL før 26 april. 3 uker til....
Vi trenger sikkert ikke være redde. Men det er så lenge å vente!!

akkurat som jeg skulle skrevet det selv[:)] skakl tilogmed på ul samme dag[;)]
synes liksom det er så rart at jeg ikke har kjent noe ordentlig enda,men er jo bare 16+1 idag da.... men sist så kjente jeg tydelige spark i uke 14-15..... så har vel lett for å sammenligne.......
men prøver å stresse ned.... skal på kontroll på mandag igjen så får vel høre at alt er bra da[;)]

meeeen... er ikke lett å prøve å la være å bekymre seg nei....

Helt sikkert ikke noe å stresse for dere!
Er jo som dere sier helt vanlig. Noen har jo også frontliggende morkake (ut mot klærne liksom) og det kan dempe bevegelser og spark.

Kommer nok, og når det gjør det, er det jo kooselig!

Back
Topp