er så usikker

sokkestompen

Elsker forumet
på om vi skal ha tvillingvogn jeg. Dere med flere barn, hva tenker dere??? gutten min er litt over halvannet år, men etter barnehagen er det jo ikke mye turgåing, men det vil det jo kanskje bli i helgene. men da er jo mannen hjemme og babyen ligger jo i bag vogn en stund og da er jo Mathias blitt stor gutt. vi har bæremeis til han også. vet ikke helt jeg..........

det er litt forskjellig fra barn til barn tenker jeg...

JEG hadde ikke kjøpt (evt phil and teds villingvogn hvis jeg hadde, for den er smal nok til at jeg kunne fortsatt på tur etter å ha levet junior i bhg)
men junior her var veldig flink til å gå selv, har knapt brukt vogn siden han ble 2.....

Jeg skal kjøpe søskenvogn (GT til 2995 tror jeg). Julie er 20 mnd når neste man kommer, og jeg leverer henne i barnehagen hver dag da, så da er det greit at begge kan sitte i vogn...[;)]

Vi skal nok ha søskenvogn ja, lillegutt skal ikke i barnehage heller så blir nok at jeg tar med meg begge ungene på tur osv om dagene og da er jeg avhengig av ei søsken vogn.. har tenkt på easy walker duo vogna[:)]

Fridtjof er 18 mnd gammel når han blir storebror og da tror jeg nok at vi trenger en søksenvogn. Så dette er noe vi skal kjøpe

Hauk nicolas var to år, men hadde akkurat lært å gå. Han satt i et greit sete oppå bagvogna. og når Eira skulle over i større vogn trengte han ikke sitte på mere. Synes søskenvognene er så breie, men selvsagt greit dersom den eldste vil sove feks.

får vente lenge med å kjøpe vogn, så jeg ser hvor mye han går selv. er jo fortsatt en god stund igjen:-)

ORIGINAL: Toika

Jeg sliter med det samme, det blir 22 mnd mellom mine, og jeg er veldig usikker på om jeg skal kjøpe tvilling/søsken vogn
Synes dem er så svære. Så håper gutten foretrekker å gå eller stå på søsken brett.
Men det er ennå mange måneder på å bestemme og om-bestemme seg på.

blir 24 mnd mellom våres:-) satser på ståbrett:-)

Vi vurderer søskenvogn. Babyen kommer i mars, da er det fortsatt myye snø hos oss og ikke så kjekt å stå på søskenbrett etter en dag hos dagmamma. Ser for meg at det er flere som vil sitte i vogn da.. ;) Hadde vært noe annet om nye babyen kom til sommeren, men nå ble det altså mars.. Har OTH singelvogn fra før og er suuperfornøyd, tenker å skaffe oss en OTH tvilling evt. Men kjøper kun brukt på finn, der kan en gjøre mange gode kupp! Jenta vår er 22mnd når babyen kommer.

Back
Topp