Er så usikker

Solsikka88

Andre møte med forumet
Kjenner jeg er så usikker på om jeg vil beholde barnet eller ta abort :(

Beklager denne tråden må bare få det ut..
Er godt stilt med eget hus og en super samboer.

Er så stresset pga jobben, føler egentlig jeg må bytte jobb pga veldig mye negativt stress.
Der jeg bor så vokser ikke jobb på trær, så jeg er jo heldig som har fast stilling.

Driver også og får hjelp til å bearbeide ett gammelt traume, ble voldtatt når jeg var 16.
Kjenner det har vekket mye usikre følelser om meg selv, og at jeg blir usikker om jeg blir en god mor :(

Jeg vil jo ikke kødde til livet til den lille heller, føler meg egoistisk nesten fordi jeg vil starte egen familie.

Beklager utblåsningen er en smule hormonell i tillegg

er det nå jeg skal si til deg bare pga den bekymringen om du kommer til å bli en god mor så kan ejg garnatert si til deg at dette takler du. du kommer til å bli en GOD mor!

men snakk med jordmor om dine opplevelser, og be om fødselsforbredene samtaler med sykehuset i god tid før fødsel. For at du skal bli mentalt klar for hva som foregår under i en fødsel. og slik at sykehuset er klar over din forhistorie.

I din situasjon kan du få time hos jordmor med en gang, jeg hadde tatt kontakt mandag. Jeg har en venninne som sleit mye i psykisk i sitt svangerskap og hun gikk oftere enn "normalt". Det var i hvert fall ikke et problem her...

Huff. Nå er det jo son at du kan jo bytte jobb etter svangerskap. Jeg tror du vil bli en god mor. Blir jobben vanskelig fremover så kan legen gi deg sykemelding.. Men.du burde ha noen å snakke med :)

Sier som de andre at du bør ta deg en prat med jordmor. Trist å lese det du har opplevd, men du blir ikke noe dårlig mor forde. Sender deg en varm klem jeg:Heartbigred

Ja snakk med jordmor❤️ Eller ring Amatea - de er trent på å ta samtaler med gravide som er usikre på hva de skal gjøre. Selv har jeg tatt abort en gang, og vet hva det vil si. Jeg lever fint med avgjørelsen i dag fordi jeg var så sikker på at det ble det riktige å gjøre i min livssituasjon.

Når det gjelder deg og din situasjon med jobben så må jeg si som en av mine tidligere sjefer: "Jobb er ikke livet - familien er!" Nå kan jo sikkert det diskuteres, men i det store å hele så handler det om hvor ditt hjerte er. Følg det og du vet du vil velge riktig

Back
Topp