Er så usikker på det med grøt og sånn....

Villemoen

Forumet er livet
Men utpå ettermiddagen så virker det som Mali ikkje blir skikkelig mett.
Ho får MME på kvelden, men ellers amming.

Men går det an å prøve med litt grøt på dagen eller nåke anna?

Korleis ville dåkke gjort det? eg vil jo aller helst amme.

MME kan erstattes med grøt siden det ikke går ut over amminga. Hvis du ammer først og så gir grøt (ikke nødvendigvis så mye) går det heller ikke ut over produksjonen. Det er egentlig bare å prøve seg litt fram. Vi gir litt grøt etter amming 1-2 ganger om dagen.

Daniel får grøt på kvelden[:)] Å på formiddagen får han enten grøt eller grønnsaks eller fruktmos[:)] Var helsesøster som sa jeg skulle det[:)]

Sånn var det her og. Men, så leste jeg en del og fant ut at det kunne være at det var jeg som spiste for lite. Dermed fikk melken min for lite næring. Jeg har begynt å spise sunnere og hyppigere, og Elise sover bedre enn hun noen gang har gjort. Så det er også en mulighet[:)]

Her får snuppa grønnsaksmos på formiddagen og grøt til kvelds... men nå ammer ikke jeg da så har ikke noe melkeproduksjon det evt skulle gå ut over...

Da har vi kjøpt graut, så skal prøve å gi ho litt etter amminga..

men der står at vatnet skal varmast opp til 40 grader.
Åssen gjer dåkke det? koker dåkke først????

Vi koker vannet først i vannkoker, men dette er ikke nødvendig så lenge vannet ikke kommer fra brønn. 

Vi koker det i microen (for vi trenger så lite at det går fortere enn i vannkoker der det er et minimumsnivå), blander i pulveret og venter til det er kaldt nok.

Back
Topp