Er så uregelmessig?

Lille Mille

Gift med forumet
Ønsker så sterkt å bli gravid, men er så uregelmessig.. Noen måneder er helt normale 28-30 dager mens nå har det vært fra 40-53 dager? Hva skjer da? I håp så har jeg testet meg hver månede, men dagen etter det er gjort så kommer tante rød. Det er akkurat som jeg trenger en bekreftelse på at jeg ikke er gravid..

Er jeg rar?

Vet jo ikke hva jeg skal tro..

Men nå har jeg kjøpt en haug med tester for å sjekke gjennom hele neste månede..

Setter pris på svar...

Hei.
Jeg er ingen ekspert på dette. Men skjønner hvordan du har det. Jeg har hatt litt lange sykluser etter en sa, men det ser ut til at de er på vei tilbake til normalen igjen nå.
Det som slo meg i ditt tilfelle er at kroppen din kanskje sliter med å få el enkelte sykluser? Da kan syklusene bli litt eksra lange. Temper du slik at du ser når el inntreffer? Noter hvor lange syklusene dine er og ta en samtale med en lege. Kan jo være at du får en pergokur????

Skal akkurat til å begynne med fruktbarhetsskjema, når jeg er ferdig med mensen neste gang..

Håper jeg får litt bedre kontroll over syklusen min på den måten..

Har et lite håp igjen nå da, jeg og mannen min koset oss veldig når jeg tror EL var.. Passet jo med "slimet".. Beklager detaljene.. Så føler liksom det er noe på gang, men er sikkert ønsketenkning..

Takk for svaret... [:D]

Detaljer må til...
Hvis du skal begynne å tempe vil jeg råde deg til å sjekke ut denne sidenhttp://www.fertilityfriend.com Kjempefin side og den hjelper deg å se når du har el.

Lykke til[;)]

Takk igjen...

Tar med meg alle tips på denne veien!

Hei, jah jeg kjenner meg også sånn nogen lunde igjen...!
Hver gang så tror (dumme meg) at jeg er det... Jeg har jo symtomer, men er de ekte?? For meg så er de ekte.. men hver gang etter at jeg har testet negativ som vanlig (det begynner å bi en vane nå), så får jeg mensen etter en kort stund... det er bare sååååå ergelig og slitsomt... Jeg føler hvertfall med deg...

Back
Topp