er så ufattelig trist:(

maric

Gift med forumet
fikk tlf av mamman min i natt, ste faren min var gått bort[:(] han fikk diagnosen kreft for 5-6 mnd siden..
er helt forferdelig.. vi har jo da selvfølgelig ikke reist på syden turen vi skulle på idag..
føler meg helt tom.. [:(]

Huff, kondolerer[:(] Vet ikke hva jeg skal si for å få deg til å føle deg bedre.. Ord blir fattige i en sånn situasjon.

Sender deg en god klem[:)]

ORIGINAL: Myfirst

Huff, kondolerer[:(] Vet ikke hva jeg skal si for å få deg til å føle deg bedre.. Ord blir fattige i en sånn situasjon.

signerer denne! Ta vare på deg selv!

ORIGINAL: tulla29

signerer denne! Ta vare på deg selv!

Kondolerer så mye[:(]
Ufattelig trist å miste noen man står nært, og er glad i!
Ta vare på hverandre nå, og vær åpne og snakk masse med hverandre.
Prøv å huske på de gode tidene dere hadde med han...
Sender deg en stor klem

Å herregud, så trist. Jeg kondolerer virkelig. Har mistet familie selv til kreft...

Å nei[:(] Kondolerer. Har selv forbannet kreften opp og ned for at den har stjelt fra meg noen av mine nærmeste, det er en fæl sykdom. Håper det går bra med deg etterhvert. Stor klem.

takk jenter...
kreft er den styggeste sykdommen jeg har sett.. har vært forferdelig..
har mistet tidligere stefar å bror i bil ulykke, det gikk fort å brutalt.. var helt forferdelig, men i ettertid så husker jeg de sånn som de var.. friske å glade mennesker, minnene er bare gode..
denne siste tiden med ste faren min har vi ikke kunnet kjenne han igjen, han kjente ikke oss lengre heller.. det å se noen i sånne smerter så lenge er utrolig vondt[:(] å nå vil de bildene av han syk å ugjenkjennelig dukke opp når jeg tenker på han[:(]

Kondolerer så mye..
Sender varme tanker til deg og dine..

Så trist å høre[:(][:(] Veldig lei meg på deres vegne!![:(] Ta vare på hverandre i denne tiden!!

Uff, kondolerer, det var utrolig trist nyhet :-(
Så fort det gikk, det er helt grusomt med den kreften.
Har selv mistet noen i det så vet hvor jævli den kan være!

Du får støtte moren din så godt som bare du kan!!

God klem fra meg

Kondolerer så mye [:(]

Ta vare på deg selv [:)]

Sign[:(]. Sender masse varme tanker.

Sign!!!! [:(][:(]

ORIGINAL: valsbu

Det var trist å høre. Sender deg en varm klem.

Signerer denne [:(]

Slikt er så ufatelig og trist, men godt dere i familien er sammen og tar vare på værandre nå.
Føler med deg og håper du/dere finner ro og trøst med tiden [:(]

Huff, trist lesning.. du har opplevd mye vondt, håper kvoten din er brukt opp. Sender en klem til deg, mine tanker til deg og familien din.

Back
Topp