Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjorde det sist. Hadde flere runder med meg selv og vurderte å ikke gå gjennom med svangerskapet. Det er ulidelig å gå så kvalm hele tiden. Har du prøvd sterkere kvalmestillende?Denne kvalmen gjør meg helt utslitt! Og den gjør så jeg får tanker jeg ikke vil ha det er såå grusomt! Er så redd for å ikke holde ut.. fler som sliter med dette?
Kvalmen jeg har er nok ikke i nærheten av slik du har det ville bare sende deg en klemDenne kvalmen gjør meg helt utslitt! Og den gjør så jeg får tanker jeg ikke vil ha det er såå grusomt! Er så redd for å ikke holde ut.. fler som sliter med dette?
Får i meg litt, mer enn jeg gjorde de andre gangene dette sto på. Men kjenner det tar så innmari på, jeg er jo på tanken om jeg klarer å gå igjennom dette, har ikke mye å gå på heller huff, det er så trist, for vil jo så gjerneJeg gjorde det sist. Hadde flere runder med meg selv og vurderte å ikke gå gjennom med svangerskapet. Det er ulidelig å gå så kvalm hele tiden. Har du prøvd sterkere kvalmestillende?
Får du i deg nok væske? Følg med på at ikke urinen blir for konsentrert og at du ikke har for lite urin. Da må du kontakte lege/legevakt.
Mitt tips ikke «hold ut»! Få hjelp fort. Jeg ventet for lenge og ting blir bare verre.
Meld deg inn i HYperemesis Norge på facebook, der er mange med erfaring og gode råd!
Ønsker deg god bedring
Foreslår å ta en time hos legen din for å få ut tankene dine og få hjelp.Får i meg litt, mer enn jeg gjorde de andre gangene dette sto på. Men kjenner det tar så innmari på, jeg er jo på tanken om jeg klarer å gå igjennom dette, har ikke mye å gå på heller huff, det er så trist, for vil jo så gjerne