Er så ufattelig lei meg...

Trudee

Glad i forumet
Dette handler om min 2 år gamle sønn. Han blir ikke bedd i bursdager, selv ikke til de vi inviterte i hans barnebursdag. 3. Bursdagen han ikke er invitert i idag, av noen han (vi) inviterte i november. Har grått noen tårer idag å har for første gang tenkt tanken: Skal mine gutter måtte gå gjennom å være like upopulære og utstøtte som jeg var? Dette er en ekstrem vond følelse, og vet ikke hva jeg skal gjøre eller om det er noe å gjøre i det hele tatt..

dagens syt å skuff..

Så trist!
Hvor gamle er de som ikke har invitert da? Bare tenker på at de kanskje syns din gutt er for liten...?
Min gutt har fått vært i en bursdag så langt, han er 3år og 4mnd.

De er like gamle.. 2 årsdager alt sammen..

Sender deg en god klem!

Hmm, merkelige foreldre!!!
Er det venner av deg, eller fra barnehage?
Om det er venner hadde jeg snakka med de om det!

Ja, dette er da såkalte venninner av meg!

Snakk med de da, fortell hvordan dette føles for deg!
Helt utrolig at venninner gjør slink!!!
God klem til deg, håper gutten din får gå i mange bursdager framover :-)

Så utrolig ille gjort! Håper virkelig du får til å ta en prat med de og at det ordner seg før han blir stor nok til å skjønne hva han går glipp av...

Heldigvis er han for lite til å forstå hva som skjer. Men godt du reagerer. Finnes ingen annen løsning enn å prate med de det gjelder. Håper virkelig det ordner seg for deg.

Jeg ville tatt meg en prat med dem. Så utrolig trist når det nlir sånn...

Har de invitert andre toåringer da? I såfall veldig dårlig gjort av foreldrene!!

Viss dei har invitert andre 2-åringar så er det jo veldig dårlig gjort, og eg ville snakka med dei!
Ellers så tenker eg at det er meir vanlig å ikkje bli bedt, enn å bli bedt når ein berre er 2 år.
Eg ba for eksempel venninner av meg med deira barn på 1, 3 og 5, men min 2-åring vart for eksempel ikkje bedt i 5-årsdag av den grunn. Og det er jo heilt greit. Er jo vanligast å be fra barnehagen, og da kun på samme alder her i allefall :)

Uff så trist og lese! vet selv hvordan dette føles :/ Og det er jo utrolig hva disse små få med seg også... Nei ta deg en alvårsprat med de! Slik skal det ikke være!

Ikke hyggelig å lese at du er trist og lei. Håper det løser seg for deg.

Min gutt er 3,5 år og har bare blitt invitert i en bursdag. Vi valgte å ikke la han gå da det var til en av de 5-år gamle jentene og rett etter at han startet på storbarnavdeling i tidlig høst. Vi snakket nettopp om det (jeg og pappan) at vi er usikre på om vi skal ha bursdagsfeiring med barnehagebarna hjemme iår for det er flest store barn på avdelingen. Det blir mer kleint å ha opplegg for masse store barn som ikke blir på gutten vår sine prinsipper eller at de store barna kjeder seg fordi det er for barnslig. Så blir nok feiring med våre venners barn denne gangen også.

Back
Topp