Er så trist...

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Etter jeg flyttet og fikk barn, så er det nesten ingen som vil ha noe mer med meg å gjøre [&:] Akkurat som jeg har blitt verdens kjedeligste menneske, så ingen spør noen gang om jeg vil være med ut på byen, dra på kafè osv.

Min beste venninne svarer ikke når jeg ringer, ikke på sms eller noe! Spurte om hun ville være med på jentetur til Paris om noen mnd, men ingen svar.. Er så lei meg, jeg er jo faktisk ei toppers jente [8D] Men gud, jeg føler meg så utrolig venneløs..

Er det noen som føler akkurat det samme, og som sitter igjen med null venner etter og ha fått barn? Det viser jo hvertfall hvor utrolig gode venner man hadde da, men savner det så utrolig.. [;)]

ja har det sånn jeg å

ORIGINAL: Melody

Har ikke opplevd det, heldigvis. Har i tillegg vært så heldig at jeg har fått enda flere gode venner etter at heg fikk barn gjennom bl a barselgrupper, naboer etc.

Det må være trist [:(] Sender deg en varm klem!

Heldig dere som har vært i barselgrupper og fått venner der! Var i en barselgruppe jeg også, men der var alle 10 år eldre osv.. Føler deg er så vanskelig og få venner nå også, har jo mange gode venner på jobben, men det er ikke sånn at jeg spør om vi skal møtes etter jobb.. Føler det blir så teit [8D]

ORIGINAL: ~Bekkiz~

Har ikke opplevd det, heldigvis. Har i tillegg vært så heldig at jeg har fått enda flere gode venner etter at heg fikk barn gjennom bl a barselgrupper, naboer etc.

Heldig dere som har vært i barselgrupper og fått venner der! Var i en barselgruppe jeg også, men der var alle 10 år eldre osv.. Føler deg er så vanskelig og få venner nå også, har jo mange gode venner på jobben, men det er ikke sånn at jeg spør om vi skal møtes etter jobb.. Føler det blir så teit [8D]

Synes ikke det er teit, jeg [:)] Det kan jo være første skritt mot en bedre fritid og nye venner?

Jo, det er sant det.. Kanskje jeg bare skal hoppe i det [:D]

sign

litt av det samme her også.  me var ein stor vennegjeng før,men no har eg 2-3 gode venniner. ei fra barnehagen som bur i oslo,ei fra videregående og ei fra bv[:D] (eller fleire fra bv,faktisk[:)])    klarer meg,men føler meg ensom av og til[;)]

ORIGINAL: Linn og Emma

Har det sånn jeg også!
Har ei god venninne som ringer og spør om vi skal finne på noe!

så kjipt[:(] du er jo forsatt den samme personen selv om du har fått en ungen, kjedelig at ikke vennene dine klarer og se det

ja hadde det sånn jeg og..
mista di fleste vennene jeg hadde når jeg fikk barn[:o]

men så har jeg fått 3 nye venner som jeg er kjempe glade i[:)]
vi henger sammen som erteris nesten[:D] di har barn også da[:)]
ho ene har jeg ikke snakka med siden barneskolen. så møtte
vi hverandre på facebook og siden hengt sammen[:)]

ORIGINAL: BitzyhogJulia

har det sånn jeg og.... men har igrunn blitt bedre etter å ha fått voksne venninner med store barn... mye triveligere å være sammen med...!

Back
Topp