Er 12 uker til helgen. Å vi begge bestemte oss for att dette barnet skal vi ha. Men derimot nå, så er han verdens værste kjæreste, om jeg kan si det på den måten! Nå den siste uken har han bare reist bort, pakket tingene og dratt til en kompis. Han kom hjem igjen i helgen, å da pratet vi lenge att jeg ikke vil det skal skje igjen, å att jeg har forståelse for att jeg kan ha vært litt mye til tider pga svangerskapet. Å han forstod meg veldig godt og skulle ikke gjøre dette igjen. For han elsker meg, vil gifte seg med meg engang og skulle kommunisere bedre. Så nå i dag så ble det krangel uttav att jeg spurte om han ikke skulle komme seg i dusjen så vi kunne legge oss sammen, for det ville jeg så gjerne. Så kaller han meg sjef, strener surt ut mot badet og sier han reiser i morgen, for jeh var kpntrollerende og han dusjet når han vil. Jeg mente det ikke på den måten sa jeg, men det hjalp jaggu ikke Så nå reiser han igjen, å jeg vet jeg vil ha det helt forferdelig da, for han overser meg når han er borte, svarer ikke når jeg ringer, han venter heller til jeg har "lagt" på fpr så å sende mld å skrive: kan ringe deg straks ( også går det 2 timer før han ringer opp igjen, å ja tro meg jeg fortsatte å ringe opp da og fikk da igjen mld om att det ikke passet :'( ) er så skuffet og lei meg.. Vurderer abort nå i siste liten, fordi jeg ønsker ikke være alene med to :'( For vet att jeg vil være å grine, grine og grine mens han surrer og bare unnværer meg.. Beklager langt innlegg.. Men hva skal jeg gjøre? Jeg vet det er opp til meg syvende og sist, men allikevel :'(
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum