er så trist i dag!!!

Anede

Elsker forumet
I dag er det 3 dager siden pusen min har vært hjemme... hun har aldri gått lenger enn til naboen før...
Hun har vært hos meg i 12 år og støttet meg gjennom mange vonde stunder..( vet det høres dumt ut, men det er sant.. hver gang jeg har vært trist har hun lgget på puta mi og slikket meg i fjesten og fulgt etter meg på do og ikke viket fra min side)
Hun er så fantastisk!!!!
Jeg er så redd for at noe har skjedd.. har grått flere ganger i dag..
vet ikke hva jeg skal gjøre... ikke klarer jeg å gå rundt å lete etter henne heller.. har hengt opp noen lapper rund forbi her..
og mannen skjønner ikke hvor redd og trist jeg er.. han har aldri hatt et sånt forhold til dyr..
er så lei meg..[X(][X(][X(][:(][:(][:(]

skjønner godt hvordan du har det - i august i fjor forsvant Muskat - pusefrøkna vår... vi kjørte rundt i byen og bygda og ropte og skrek, og jeg hang opp lapper på alle butikkene i området, uten at noen meldte fra. Etter 12 dager var vi og hentet oss en ny katt - lille Sophus. Ikke fordi han kunne erstatte henne på noen måte, men han hjalp til å dempe savnet litt... du kan tro lykken var fullkommen da telefonen ringte to dager senere - Muskat var funnet!! Hun var altså borte i nøyaktig 14 dager før vi fikk henne tilbake igjen... tynn og litt fornærmet fordi vi ikke hadde funnet henne tidligere, og ganske sur på den nye lillebroren, men det gikk fort over.

Håper du også får gode nyheter snart, og at hun dukker opp igjen av seg selv!

uff, nå griner jeg igjen...
håpe virkelig at hun kommer seg tilbake på en måte eller at noen finner henne...
vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten henne..( ja det høres patetisk ut, men sånn er det bare!!!)

ORIGINAL: Anede

håpe virkelig at hun kommer seg tilbake på en måte eller at noen finner henne...
vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten henne..( ja det høres patetisk ut, men sånn er det bare!!!)

jeg gråt og gråt og gråt de ukene muskat var borte også... og det "verste" var at de første dagene etter at hun kom hjem igjen så gråt jeg hver gang jeg så på henne også... bare gråt du vennen - det er lov!! Skulle gjerne vært der og gitt deg en klem nå!

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Anede

jeg gråt og gråt og gråt de ukene muskat var borte også... og det "verste" var at de første dagene etter at hun kom hjem igjen så gråt jeg hver gang jeg så på henne også... bare gråt du vennen - det er lov!! Skulle gjerne vært der og gitt deg en klem nå!

Skulle ønske du var her og kunne gitt meg en klem.. Trenger det virkelig!!!
Det er ingen jeg kjenner som forstår at en katt kan bety så mye for meg.. ser bare rart på meg..
men de har aldri opplevd kjærligheten og lojaliteten fra et dyr!!!

Jeg har inegn problemer med å forstå at du er lei deg. Katter er utrolig spesielle, og man blir så glad i dem. Like mye som med hunder og hester og alle andre dyr. Katten vår har vært borte før den og, men har kommet til rette igjen. Og hun er 15 år. Krysser fingrene for deg og pusen din. Og mannen din må bare forstå at katten betyr mye for deg.

Forstår godt at du er lei deg! Jeg også blir super lei meg når kattene mine ikke kommer hjem... blir jo redd for de da! Håper pusen din kommer hjem i dag jeg

hvordan går det Anede - har hun dukket opp?? Tenker på deg og håper at du har henne hjemme igjen!

ORIGINAL: lenemor

hvordan går det Anede - har hun dukket opp?? Tenker på deg og håper at du har henne hjemme igjen!

Nei hun har ikke kommet hjem igjen...
I natt har jeg sovet mindre enn vanlig pga jeg har hatt masse mareritt om at hun er død, noen har drept henne osv osv..
Helt forferdelig! Våknet gråtende..
uff er ikke noe greit dette her! Og iallefall ikke nå som jeg er på slutten av svangerskapet og er trøtt og sliten og har vondt fra før av..[&o]
Kommer ALDRI til å slippe henne ut av syne igjen hvis hun kommer tilbake.....
Håper så at hun kommer snart...!

Tusen takk for alle gode ord fra dere.. Betyr kjempe mye for meg!!!!

Jeg sender deg en kjempeklem!!

Kjenner til det forholdet du har med katten din. Jeg har en hannkatt som jeg elsker like mye som mannen min(er ikke tull en gang).....man blir jo såå glad i de dyrene.

Håper at pusen din kommer tilbake igjen....

Skulle gjerne gitt deg en klem om du var i nærheten..og jeg kunne ha lett etter henne også!!

Stor trøstehilsen fra Monica

Back
Topp