Er så trøtt

2gang

Glad i forumet
Etter en lang og hard natt, er jeg nå så trøtt at jeg nesten ikke klarer sitte her hos dere en gang, jente.
Har jo nok å gjøre, men orker ikke reise meg. Lurer på om jeg bare skal gå i senga igjen.
Fikk virkelig følelsen av at noe kommer til å skje snart, og da er det viktig å være uthvilt.
Er det flere som er trøtte om dagen?

Lurer på om det er det kroppen min prøver å fortelle meg også. For så vondt som jeg hadde i natt, har jeg ikke hatt siden jeg fødte sist. Husket ikke at det var så vondt jeg[:@]

Blir sliten av den minste ting, en time med sosial omgang og jeg er bare klar for å legge meg... jeg er nå begynt på permisjonen og det var så fantastisk deilig å legge seg i går kveld og vite at jeg ikke skal gå på jobb før i april neste år... [:)]

ORIGINAL: 2gang

Lurer på om det er det kroppen min prøver å fortelle meg også. For så vondt som jeg hadde i natt, har jeg ikke hatt siden jeg fødte sist. Husket ikke at det var så vondt jeg[:@]

Oi oi.. Om det skjer noe må du varsle meg med en gang...[;)][;)]

Noe er mok i gjære virker det som....
Å spennende.. [;)]

Er super trøtt selv jeg... Sliter til tider å holde meg våken..[8|] Hm slitsomt...

Klem

schnuppa
Oi oi.. Om det skjer noe må du varsle meg med en gang...

Lover å sms'e så fort jeg er på vei til sjukehuset!

Håper virkelig at det er kroppen som sier et jeg trenger krefter fordi jeg skal føde i natt[;)]. Stod opp i dag, fikk ungene i barnehagen og gikk og la meg igjen...stod opp igjen for 30 min siden. Er helt utsulta på søvn føler jeg. Orker ikke å spise eller noenting. Vil bare sove.
Huff...nå er sambo og henter ungene...jeg vil sove mer. Har ikke overskudd til dem føler jeg. Bånntenner for en minste ting. Stakkars ungene mine. Nå må minsten komme ut så jeg blir tålmodige meg igjen, føler jeg har vært et troll de siste 6 mnd[:(]

Er utrolig trøtt og sliten om dagen jeg også..
sover minst ti timer om natta, og er helt kapputt etter noen timer våken..[&:]
Men, kjenner at kroppen begynner å kreve sitt for å gjøre både det ene og det andre...[&:]
Men, nå er det ikke lenge igjen, jenter [:D]

Da kan vel jeg se lenge etter fødselen.. hehe..
Jeg har tonnevis med energi, strutter om dagen føler jeg.
Vet ikke hva godt jeg kan finne på skrubber og skurer som aldri før.
Har holdt på å gjøre rede klart i snart 9 mnd og de siste 2 ukene tar det helt av her gitt.
Har ikke vondt i bekkenet/symfysen lengre så det har nok litt med det og gjøre. 

Jeg bruker og ligge såh lenge at vanligvis Ikkje såh trett....
Men akkurat I natt var det litt lite søvn... Våknet flere ganger og var på do, OSV....
Såh er ganske trett, Skal nok sikkert snart legge meg også.... [:D]

[quoteMonicus Jeg har tonnevis med energi, strutter om dagen føler jeg.
Har holdt på å gjøre rede klart i snart 9 mnd og de siste 2 ukene tar det helt av her gitt.
Har ikke vondt i bekkenet/symfysen lengre så det har nok litt med det og gjøre.
Kom gjerne og skrubb litt hos meg! Vi har jo satt i gang med alt for mange prosjekter, nå som guttungen er borte!
Trenger noen til å rydde og vaske!

konstant trøtt og sliten...
ikke noe greit for som du sier er det jo lurt å være uthvilt  når det hele endelig er i gang.. men jeg får ikke sove mer enn noen timer i løpet av natta... ikke lett dette her, men snart har vi de nydelige babyene våre i armene[:D]

ORIGINAL: 2gang

[quoteMonicus Jeg har tonnevis med energi, strutter om dagen føler jeg.
Har holdt på å gjøre rede klart i snart 9 mnd og de siste 2 ukene tar det helt av her gitt.
Har ikke vondt i bekkenet/symfysen lengre så det har nok litt med det og gjøre.

Kom gjerne og skrubb litt hos meg! Vi har jo satt i gang med alt for mange prosjekter, nå som guttungen er borte!
Trenger noen til å rydde og vaske!

He he..
Tror søren meg jeg har brukt det opp..
For i dag er jeg mega trøtt

Back
Topp