Er så trøtt...

Spinam

Glad i forumet
Julegavene 2019
Jeg er så trøtt, får ikke sove og om kvelden blir jeg liggende å tenke på alt mulig rart. Planlegging og organisering. Pusten sitter høyere opp i skuldrene og jeg kjenner meg urolig samtidig som trøtt... Noen som kjenner seg igjen? Har ikke hatt noe søvnproblemer tidligere heller. Var på yoga igår og kjenner jeg nesten blir irritert i avspenning for jeg er bare urolig..

Jeg sliter litt med å sove på natten og er også litt mer gira i kroppen enn vanlig. Tror det er vanlig mot slutten? Sover vanligvis veldig godt. Får heldigvis sovet litt på formiddagen da, om ikke du får det så skjønner jeg det blir slitsomt :(

Jeg sover godt når jeg endelig sovner, men bruker veldig mye lengre tid enn hva jeg er vandt med til å sovne. Prøver å tenke på at det ikke er lenge igjen nå, og at ting kanskje blir lettere, ihvertfall anderledes. Vet ihvertfall for min del at en del av graviditetsplagene slipper når babyen kommer. :)

Huff da, det hørtes slitsomt ut.
Jeg har også problemer med søvn.
Sovner greit når vi legger oss, men om jeg må opp på do, så våkner jeg alltid skikkelig og må lese bok til jeg blir trøtt igjen.
Jeg har alltid hatt problemer med å sovne tidligere, når tankene bare flyr. Tanker om jobb eller annet har ofte holdt meg våken.
Da hjelper det mye med en kjedelig bok som gjør meg trøtt.
Hva med å prøve det? :)

Ja, jeg har prøvd med litt bøker. Det er jo ikke det at jeg ikke er trøtt, jeg stuper nesten stående men likevel når jeg slår av lyset så får jeg ikke sove. Det er ikke lenge igjen, men tenker det hadde vært så godt å kunne være uthvilt på dagen sånn mot fødsel.

Back
Topp