Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt som mål at jeg skulle holde meg aktiv og spise sunt under graviditet(har jo det hele tiden, men spesielt nå) men energien er ikke der til å orke å engasjere meg i noe som helstjeg er så trøtt for tiden! Føler aldri at jeg blir uthvilt og kan gjerne sove et par lurer hver dag. Flere som kjenner seg igjen?
Kjenner at jeg har snart ikke energi igjen til å fortsette å jobbe. (Og jeg jobber bare 60%)
De har testet meg for det også. Og d-vitamin. Og stoffskifte. Og alt annet de fant på. Ingenting galt her heller.Samme her. Ofte trett og sover mye. Blodprosenten var fin, så hjelper visst ikke med jern heller.
Jeg har også vært trøtt denne uka.. kanskje det er vanlig med en sånn periode i denne fasen?
Jeg holder greit ut, både på jobb og trening, men føler for å sove tidligere på kvelden, og er kjempetrøtt på morgenen. Gleder meg liksom bare til helgen hvor jeg kan ligge i senga så lenge jeg vil [emoji12]
Men, mørketida har jo sånn smått kommet, så kan jo rett og slett bare være det også..
De har testet meg for det også. Og d-vitamin. Og stoffskifte. Og alt annet de fant på. Ingenting galt her heller.
Trodde jeg holdt på å bli bedre. Forrige uke sov jeg ikke på dagtid i det hele tatt. Men denne uka er jeg like ille igjen. Sovner så fort jeg kommer hjem fra jobb. :/
På den annen side vil jeg mye heller være litt trøtt, enn masse bekkenløsning, kvalme og andre alvorlige plager.![]()