Er så trøtt

Lizz83

Gift med forumet
jeg er så trøtt for tiden! Føler aldri at jeg blir uthvilt og kan gjerne sove et par lurer hver dag. Flere som kjenner seg igjen?
Kjenner at jeg har snart ikke energi igjen til å fortsette å jobbe. (Og jeg jobber bare 60%)

Kjenner meg godt igjen! Har et ønske om å trene, men får det ikke til for kroppen vil bare sove :/
Jeg jobber 100% og lurer på hvordan jeg skal få til det de siste 2,5 mnd :/

Sliter med trøtthet og mangel av energi her også. Hodet vil så gjerne gjøre alt, men kroppen henger ikke med [emoji85] (hjelper selvfølgelig ikke at jeg går på krykker grunnet bekkenløsning)
Gleder meg veldig til å få tilbake kropp og energi [emoji16]

Sliter med energi pga ME til vanlig. Har egentlig vert bedre etter jeg ble gravid. Men nå kjenner jeg at det skal lite til før jeg blir veldig sliten. Og da bruker jeg lang tid på å hente meg inn igjen.

Jeg er helt gåen. Jobber 50 %, men ender opp med å være på jobb lenger enn det jeg skal.. Er kvalm, svimmel og trøtt og får gjort minimalt etter jobb. Må gjøre rent i kveld før de kommer og skal måle opp kjøkkenet i morra, men akkurat nå sitter jeg og skuler på moppen med tårer i øynene :)

Kjenner meg veldig igjen, hadde en svangerskapskontroll til lege som syntes jeg burde ha kommet tidligere da jeg åpent om min trøtthet og utmattelse, ble sykmeldt 100% for jeg skal ikke slite meg ut før fødsel og spedbarnsperioden som legen sa det så godt. Blir spennende å se hbor lenge jeg blir sykmeldt, men formen er ikke bedre.... de på jobb spøker med at jeg er Norges svar på Kate Middelton, siden hun har ekstrem svangerskapskvalme mens jeg har ekstrem svangerskaps tretthet

Høres ut som en fornuftig lege. Jeg var helt utslitt før fødsel sist. Hadde ingenting å gi. Er veldig bevisst denne gangen. Og det er kjedelig med tanke på kolleger, men man må nesten ta hensyn til babyen og kroppen.

Jeg er også skikkelig trøtt. Jobber 50% og det er nok.

Jeg er også ekstremt trøtt. Jobber 100% i barnehage og kjenner at det ikke går så mye lenger. Sliten når jeg er på jobb, og helt utslitt når jeg kommer hjem og ender bare på sofaen eller i sengen. På nippe til å begynne å gråte på jobb idag føefe ganger fordi jeg var så sliten:sorry: Hatt som mål at jeg skulle holde meg aktiv og spise sunt under graviditet(har jo det hele tiden, men spesielt nå) men energien er ikke der til å orke å engasjere meg i noe som helst:(

Samme her. Ofte trett og sover mye. Blodprosenten var fin, så hjelper visst ikke med jern heller.

Kjenner meg veldig igjen. Har ME fra før, men det har vært veldig stabilt de siste årene slik at jeg har jobbet opp mot 75%. Men de siste ukene har vært tøffe, og både kvalme og hodepine har kommet tilbake for fullt. Så denne uken har jeg gått ned til 50% jobb, og håper det blir bedre med kortere arb.dager

jeg er så trøtt for tiden! Føler aldri at jeg blir uthvilt og kan gjerne sove et par lurer hver dag. Flere som kjenner seg igjen?
Kjenner at jeg har snart ikke energi igjen til å fortsette å jobbe. (Og jeg jobber bare 60%)

Samme her.. helt utslitt hele tiden!

Samme her! Trøtt og sliten konstant.
Om eg søv middag så klarer eg ikkje våkne skikkeleg til igjen heller så prøver å unngå det i kvardagen. Men det er lettare sagt enn gjort,.

Var med lege forrige veke og gjekk då ned til 60% stilling, håper det skal hjelpe litt på. Sist svangerskap sleit eg meg heilt ut, det skal eg ikkje denne gongen!!

Samme her. Ofte trett og sover mye. Blodprosenten var fin, så hjelper visst ikke med jern heller.
De har testet meg for det også. Og d-vitamin. Og stoffskifte. Og alt annet de fant på. Ingenting galt her heller.

Trodde jeg holdt på å bli bedre. Forrige uke sov jeg ikke på dagtid i det hele tatt. Men denne uka er jeg like ille igjen. Sovner så fort jeg kommer hjem fra jobb. :/

På den annen side vil jeg mye heller være litt trøtt, enn masse bekkenløsning, kvalme og andre alvorlige plager. :)

Jeg har både bra blodprosent og jernlager så det er ikke noe der heller. Men nå må jeg sykemeldes sånn at jeg kanskje får sovet litt når barna er på skole/i bhg. :)

Gud jeg sliter på jobb nå! Siste uka har vært helt jævlig :p
Lite å gjøre, og ikke drikker jeg kaffe. Herre! Vet ikke hvordan jeg skal overleve til permisjon jeg :/
Vil bare sove!

Jeg har også vært trøtt denne uka.. kanskje det er vanlig med en sånn periode i denne fasen?
Jeg holder greit ut, både på jobb og trening, men føler for å sove tidligere på kvelden, og er kjempetrøtt på morgenen. Gleder meg liksom bare til helgen hvor jeg kan ligge i senga så lenge jeg vil [emoji12]
Men, mørketida har jo sånn smått kommet, så kan jo rett og slett bare være det også..

Jeg har også vært trøtt denne uka.. kanskje det er vanlig med en sånn periode i denne fasen?
Jeg holder greit ut, både på jobb og trening, men føler for å sove tidligere på kvelden, og er kjempetrøtt på morgenen. Gleder meg liksom bare til helgen hvor jeg kan ligge i senga så lenge jeg vil [emoji12]
Men, mørketida har jo sånn smått kommet, så kan jo rett og slett bare være det også..

Ja det kan være det også! Men er sånn at jeg føler jeg kommer til å duppe av på jobb liksom :p
Jordmor anbefalte meg å ta ut 8 egenmeldingsdager før permisjon, noe jeg syntes hørtes rart ut:p men kommer nok til å bruke den anbefalingen. + jeg har 4 dager ferie også! Teller ned dager til permisjon nå! Sove mye, bevege meg og slappe av! :) Hehe ..

De har testet meg for det også. Og d-vitamin. Og stoffskifte. Og alt annet de fant på. Ingenting galt her heller.

Trodde jeg holdt på å bli bedre. Forrige uke sov jeg ikke på dagtid i det hele tatt. Men denne uka er jeg like ille igjen. Sovner så fort jeg kommer hjem fra jobb. :/

På den annen side vil jeg mye heller være litt trøtt, enn masse bekkenløsning, kvalme og andre alvorlige plager. :)

Testet de B12? Ekstrem trøtthet kan være et tegn på mangel. Jeg måtte ta sprøyter for å få opp nivået fort og det hjalp :)

Jeg også er ekstremt trøtt. Vært det hele tiden. Tok nettopp prøver for å sjekke jern (igjen), men er nok bare skjebnen min at jeg er så trøtt. Jobber bare rundt 45%, men det er mer enn nok. Sover i tillegg flere ganger hver dag på dagen, og legger meg rundt halv ti.

Back
Topp