Er så trøtt..

Drømmejeger

Flørter med forumet
Jeg vil bare sove hele tiden jeg.. Prøver å se en episode på TV, sovner halvveis. Har sovnet på sofaen to ganger i dag og det gjør aldri jeg til vanlig. Allikevel, fortsatt trøtt. Flere som har det sånn?

Ja, jeg kunne sovet hele tiden tror jeg.

Godt å høre at det er flere murmeldyr her. :) Fryser dere også? For det gjør jeg. Nesten hele tiden. Brrrr!

Jeg vurderte å legge meg kl 20 da frøkna var sovna :) vil bare sove og sove! (Og fryser og fryser! Huff!)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Det kjennes på kroppen at det er noe som stjeler energien, ja. :) Rart at noe så lite, skal merkes så godt.

Sånn var jeg også for en ukestid siden,holdt på i 3 uker ca.. Nå er jeg litt bedre,sovner ikke på sofa'n hver dag lenger :P Også våkner jeg tidlig HVER dag,uansett når jeg legger meg,senest 07.30,men helst rundt 06.00.. Og fryser konstant!!

Fryser og sover her også:)

kjenner meg igjen! fryser konstant, er kvalm og trøtt som en dupp. Så vidt jeg hangler meg gjennom dagene på jobb, og når jeg kommer hjem må jeg sove i to timer. Legger meg likevel kl 22.. :) Heldigvis fikser mannen alt annet og lar meg ta livet med ro :)

Min nye bestevenn er glovarm varmeflaske:)

Dusjer alltid før jeg legger meg for da er jeg god og varm når jeg legger meg for fryser på kveldene. Særlig på hendene og føttene. Veldig irriterende.

Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09

Dusjer alltid før jeg legger meg for da er jeg god og varm når jeg legger meg for fryser på kveldene. Særlig på hendene og føttene. Veldig irriterende.

Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09

Jeg blir også iskald på hender og føtter. Magen, derimot holder seg varm. Virker som om alt av energi konsentrerer seg der. :)

Jaaaaa. Sovnet på sofaen etter middagen i går og da junior var i seng gikk jeg å la meg kl 20.30:/

Har vel sovet middagskvil mens dattera mi ser på barneTV hver dag i det siste. Her en dag jeg ikke gjorde det så følte jeg bare for å gå å legge meg samtidig som henne. Var så sinnsykt trøtt. Så jeg trenger vist den middagskvilen og heldigvis så lar hun meg sove mens barneTV står på og hun sitter i sofaen lamme meg. Klart det hjelper jo ikke akurat på at hun har tullet litt på natten/morgenen også i det siste, så nattesøvnen er dårligere.

Kan være trøtt på slutten av arbeidsdagen også, men ellers går det greit.
Jeg fryser ofte veldig på kveldene. Så her tilbringes kveldene stort sett under et pledd :-) Var på feri emed en gravid venninne i fjor og hun satt å frøs på kveldene i 27 grader :-)

Her også! Er kjempetrøtt og kvalm...:s

Back
Topp