Er så trøtt

Me too! Vil bare sooooove.... Når går egentlig denne trøttheten over?

Huff...er ikke noe kjekt. Sliter selv med tretthet, skulle ha vasket badet, men tror jeg lar det vente til i morgen:P

GJEEEEESP......!!!!!!!!
Før kunne jeg ikke tenke meg en dupp etter jobb, for da for jo dagen bort og jeg fikk ikke sove når kvelden kom. Meeen nå...!!! Sover minst 1 time etter jeg kommer hjem, opp til 3 timer og så legger jeg meg 1 time før den vanlige leggetiden min emoticon
Startet med jogging i vår og klarte faktisk å holde 2-3 ganger i uka, meeen nå.... lagt på meg 4 kilo allerede pga at jeg ligger baare å sover emoticon

Signere!! Fytti så trøtt... og med en mann som jobber en del sent er jeg alene med lillegutt på vel 2 år om ettermiddagen etter å ha vært på jobb - så flere ganger når barnetv starter så legger jeg meg på sofaen med ungen i armkroken og dupper av ;) Var veldig trøtt sist svangerskap også da... pyton det der! Men en fordel - for jeg som til vanlig ikke alltid sover så godt - sover supergodt når jeg er gravid ;)

Jeg og er kjempetrøtt!

Sliter skikkelig på jobb (barnehage) fordi jeg sovner nesten stående og de vet ikke at jeg er gravid enda. Må jo prøve å skjerpe meg litt....

MÅ nesten ha meg en lur på sofaen etter jobb, ellers går jeg i koma :)

Ikke alltid lett å få til om jeg er alene med Snuppa eller skal lage middag eller noe....

Enda godt jeg skal ha tre uker ferie etter fredagen :)

Back
Topp