Er så trøtt jeg

Sisken

Gift med forumet
Flere som er ekstremt trøtt om dagene, kan sove hvor som helst nesten[8|] Kan ikke huske at jeg var slik med guttene nei[:)] flere som har det slik?

ORIGINAL: Sisken

Flere som er ekstremt trøtt om dagene, kan sove hvor som helst nesten[8|] Kan ikke huske at jeg var slik med guttene nei[:)] flere som har det slik?

Ja!!! Og jeg er sååå LEI!!!
Først så har jeg sovet et halvt år pga en hjerneskade jeg fikk i desember... Så pga graviditeten sover jeg alltid midt på dagen...
Føler jeg har sovet vekk et halvt år... Vil ikke mer!!! [:'(]

føler meg konstant trøtt ja. Men prøver å holde meg unna å sove på dagtid for da får jeg ikke sove ordentlig om natten. (har hatt soveproblemer siden jeg var 15 så å få sove litt gjør underverker)

Jeg også er trøtt konstant. Var sånn med det største barnet mitt som er en gutt ,men ikke nr to som er jente . så da har jeg på d følelsen at dette blir en gutt

jeg sover helst 14 timer... legger meg tidlig på kvelden og står opp sent på dagen etter.. jobbet mye sent i det siste. så enten sover jeg eller så er jeg på jobb... veldig frustrerende.. har ikke sett samboern min nesten hele uka heller..

Back
Topp