Nå har jeg vært litt forkjølet også, men mistenker at hovedårsaken til min tette nese nå er graviditeten. Jeg takler svært dårlig å være tett i nesa, jeg får ikke puste og føler meg kvalt. Kan overleve greit på dagen men kan ikke legge meg om kvelden uten nesespray hvis jeg skal ha noe håp om å sove. Er så mange meninger om dette der ute men ser jo at mange bruker det, selv om det anbefales å ikke gjøre det. Husker at jeg slet med dette forrige svangerskap også.
Jeg er slik ellers også. Altså jeg bruker nesespray nærmest ukritisk hvis jeg er veldig forkjølet, selvom det er mer enn 10 dager. Men jeg bruker det IKKE hvis jeg ikke er forkjølet. Har ikke blitt avhengig på noe tidspunkt.
Saltvannsspray er helt meningsløst for min del, skjer ingenting hvis jeg bruker det. Samme med nesehorn.
Hva tenker dere om dette? Noen andre som sliter med det samme? Og hva gjør dere? Lider dere gjennom det, eller bruker nesespray?
Jeg er slik ellers også. Altså jeg bruker nesespray nærmest ukritisk hvis jeg er veldig forkjølet, selvom det er mer enn 10 dager. Men jeg bruker det IKKE hvis jeg ikke er forkjølet. Har ikke blitt avhengig på noe tidspunkt.
Saltvannsspray er helt meningsløst for min del, skjer ingenting hvis jeg bruker det. Samme med nesehorn.
Hva tenker dere om dette? Noen andre som sliter med det samme? Og hva gjør dere? Lider dere gjennom det, eller bruker nesespray?