er så stille her.....

olsenbanden2

Betatt av forumet
kjeder meg jeg..... sitter m d siste julekortene,og hører på radioen. Thomasen min jobber sent i dag, orker ikke finne på noe.... sitter egentlig bare å venter.

Er helt rar i kroppen, men er så lei av å gå å tro det er noe, for det er jo falsk alarm hver gang. Får et skikkelig kick hver gang kynnerne kommer m smerter, men så blir jeg deppa [:(]når det bare stopper opp. Er litt dårlig i magen i dag også...så...hehe, da vet dere det.[8D]

Hva kan jeg gjøre for å få tiden til å gå, vurderer faktisk å vaske bilen......... ja,tror jeg skal det.

Hva gjør dere for å ikke tenke så mye på det,og for å få tiden til å gå?

kanskje alle desembermammaer er på sykehuset siden det er fullmåne.........

bare ikke meg...snufs[:(]

hehe

Jeg er her, har ikke hatt falske alarmer en gang jeg!![&o]

Ikke no tegn eller følelse på at han har tenkt seg ut på ei stund.

Jeg får ikke gjort så mye da, for jeg får så fort vondt i korsryggen. Nok og stå og skjære opp et par skiver så må jeg sette meg ned. Har holdt på i 2 timer og rydda nå, er akkurat ferdig med kjøkkenet og skal begynne på stua. Er ikke så rotete med oss da, det går bare treigt med meg.[:)]

Men det blir ikke gjort uten at jeg gjør det. Sambo støvsugde i det han kom hjem i dag, enda jeg prøvde og si at vi skulle rydde litt først. Så nå har han gjort sitt, men jeg puster og peser for og bli ferdig med mitt.[&o]

i dag har jeg masse å gjøre, så dagen blir sikkert litt mer spennende enn i går, kjedet meg så jeg trodde jeg skulle dø i går[8D]

I dag jobber heldigvis thomasen min hjemme, vi venter på hvitevarer fra lefdal.

jaja,jenter........ vi får bare vente å se.....[;)]

Back
Topp