Er så sprengt og oppblåst!

Beadybird

Forelsket i forumet
Hjelp! Jeg er altså så sprengt og oppblåst i magen. Særlig øverst, i området mellom ribbeina. Det buler ut og føles sååå pakket etter den minste matbit. Flere i samme båt og/eller andre med gode tips der ute til hvordan jeg kan roe fordøyelsen litt? Halsbrannen kommer så lett og jeg raper innmari mye. Slitsomt og kjempe lekkert liksom o_O
 
Laktulose løste problemet her ☺️
 
Ingen råd eller tips dessverre, men i samme båt:dead: Er kjempesulten, tar to biter og er stappmett! Magen er da som en ballong!! Må holde meg masse på magen fordi det er så vondt. Heldigvis ingen halsbrann eller raping, heller andre veien… Men er så forstoppet, samtidig som jeg er løs i magen. Virkelig ikke til å bli klok på:laughing002 Eneste som hjelper litt er å spise bittelitt hele tiden. Lever på druer, eplebiter og nektariner.
 
Hjelp! Jeg er altså så sprengt og oppblåst i magen. Særlig øverst, i området mellom ribbeina. Det buler ut og føles sååå pakket etter den minste matbit. Flere i samme båt og/eller andre med gode tips der ute til hvordan jeg kan roe fordøyelsen litt? Halsbrannen kommer så lett og jeg raper innmari mye. Slitsomt og kjempe lekkert liksom o_O
Det kan faktisk være syredempende medisiner kan hjelpe denne problematikken. Spør fastlegen din :happy:
 
Back
Topp