Er så spent!

*obaibi*

Elsker forumet
Må innrømme jeg er veldig spent nå, 4 dager til jeg skal teste, hvis ikke tr kommer før da, men er 4 dager til "hun" er ventet ihvertfall.. Men håper jo veldig det ikke blir noe tr før om 1 år eller mer[:)] Har tatt det hele med knusende ro, men nå kjenner jeg sommerfuglene..

Er forresten 22 år, bor i Bergen og har en gutt fra før (08). Er hemmelig med prøving og evnt svskap, så har ikke mitt vanlige nick nå.. Kjenner snikere her inne ser dere[:D] Dette blir 2 pp, men første ble bare en natt, var ikke så mye sammen akkurat rundt el.. Jaja, vi har gjort vår del denne gangen, så håper jeg spiren sitter[:)]

Lykke til alle dere som er gravide og dere som skal teste snart!! Det er en spennende tid jenter!![:)]

Lykke til! [:D]

lykke til ja [;)]

krysser fingre og tær for deg[;)]

Takk, takk!! Vanskelig å vente nå, har vel mest lyst å ta test NÅ[:D]

Hehe, ja prøvde å overbevise mannen min om det i går kveld, men han syns det var sløs av penger tilflelle den ble negativ.. Typsik mann!!! [8D] Men kanskje jeg lurer meg til i morgen, da er det jo bare to dager før...[:D]

Lykke til.

Jeg prøvde å teste før jeg ventet TR og fikk negativ test. Ventet et par dager etter at TR skulle kommet og da ble den positiv:-)

Back
Topp