er så spent på pakka fra sparkjøp

Sseka

Glad i forumet
det er første gangen jeg har bestilt klær på nett,og jeg gleder meg sååå til pakka kommer [:D]
til dere som har bestilt derfra..hvor lang tid tok det før pakke kom?og kom den på døra eller fikk dere hentelapp?

jeg har også bestilt pakke fra sparkjøp for første gang, bare klær til sønnen min hehe.

ORIGINAL: Hoppsi Deisi

litt over en uke. maks 14 dager

oi,så lang tid ja [8D] trodde den kom til uka..det er jo egentlig det sammen,så lenge den kommer før snøen [:D]

ORIGINAL: PhillipOgLille

jeg har også bestilt pakke fra sparkjøp for første gang, bare klær til sønnen min hehe.

det pleier gjerne å bli sånn [:D] det meste her også var til mine,men jeg bestilte en kjeledress til meg selv,så jeg er så spent på å se hvordan den passer.

ORIGINAL: linusisvingen

tok bare et par dager her. de er kjapp på levering![;)]

å,nå blei jeg glad [:D] tenk å være så spent,selvom jeg har bestilt pakken selv [X(]

Jeg jobber der[:D]
Hvis vi har alt på lager, så tar det maks 14 dager.
Mens hvis det ikke er på lager, men vi vet det er på vei inn, tar det ca 3 uker..

Vet ikke om det er forskjell på om det er Posten eller Privpak som tar sendingen.

ORIGINAL: Goolle

Hvis de har alle varene du har bestilt, kommer den kjapt!

Du får en hentelapp, og må hente butikken på en butikk en eller annen plass.

[:)]

Ikke posten. Jeg har hentet på Jernia, og på ei videosjappe [:)]

Da var det privpak som tok den ordren[;)]
Du kan høre med de om ikke posten kan få ta ordren, så lenge du har et postkontor eller post i butikk i nærheten.

ORIGINAL: linusisvingen

tok bare et par dager her. de er kjapp på levering![;)]

Vi holder jo til på kokstad, så det tar nok mindre tid for oss som bor her borte[;)]

det sto at alle varene var på lager hvertfall. jeg sendte inn bestilling i går kveld,så de har vel kanskje ikke gjort noe med den enda [;)]

Back
Topp