Er så spent på om jeg havner her hos dere til slutt! :-D

Lykkepjuska

Elsker forumet
Er 6 dager på overtid, og prøver å knipe igjen til over nyttår nå. Det er jo mye mer praktisk å være eldst i klassen, være 6,5 år når skolen starter, i stede for 5,5. :-) Mange andre fordeler òg.. :-) Men det har vel dere januardamer skjønt alt. ;-) Hihi! Må innrømme at jeg har snoket litt her, da. O:-)

I morgen er det overtidskontroll på sykehuset, alltid spennende å reise dit! :-)

"Håper" du får gå noen dager til, vi er veldig hyggelige :p

Du har nok rett i at det er mer praktisk å være født i januar enn i slutten av desember.. :)

Knip igjen ;) som du sier mange fordeler ved å være født i januar ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Signerer de andre jeg :)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

er i samme situasjon som deg :) hadde termin 25.desember... både spennende og skummelt dette her!

Oi, princess88, har du født!? Gratulerer! :-)

Jeg har ingen tegn til fødsel enda. Blir sikrere og sikrere på at jeg har en januargutt i magen! <3 Bare jeg kommer meg igjennom natta uten rier, så er det vel i boks! :-D

Lykke til!!!
Her er beina høyt hevet... Vi satser på januarbaby!! :-)

Det blir nok ikke nyttårsbarnet, men et nyttårsbarn blir det! :-) Melder meg herved inn i januar! :-D Og er veldig glad for det! Nå venter jeg bare på at utålmodigheten skal ta meg! :-)

GODT NYTTÅR TIL ALLE SAMMEN!

Oi, princess88, har du født!? Gratulerer! :)

Jeg har ingen tegn til fødsel enda. Blir sikrere og sikrere på at jeg har en januargutt i magen! <3 Bare jeg kommer meg igjennom natta uten rier, så er det vel i boks! :-D

Jeg har født ja, tusen takk :)
2. juledag bestemte lillegutt seg for å komme i full fart 17 dager før termin akkurat som storesøster ;)

Back
Topp