Er så spent for morgendagen :)

**tvilling85**

Forumet er livet
i morgen skal jeg ha første timen med modningsakupunktur og jeg er så spent på hvordan kroppen reagerer på det [:D]

Hvordan bruker kroppen å reagere på sånt? Merker man noe forskjell?
Eller får man kanskje bare litt mer kynnere bare..

Jeg er uansett super spent [:D]

jeg aner ingenting om slikt..
Så jeg ville bare si lykke til[:)]
Gleder meg til oppdatering[:)]

Spennende da!!! [:D] Lykke til!

ORIGINAL: Drømmeren

jeg aner ingenting om slikt..
Så jeg ville bare si lykke til[:)]
Gleder meg til oppdatering[:)]

Jeg får ta det hos fysioterapauten min og betaler 80kr gangen, men det er fordi det er en sånn tillegstjenste ho har.
noen jordmødre driver også med dette til en rimlig penge..

Ellers kan man bare oppsøke steder som driver med akupunktur tror jeg, eller spør jordmor om ho vet om steder hvis ho ikke driver med det selv.

Jeg får ta det hos fysioterapauten min og betaler 80kr gangen, men det er fordi det er en sånn tillegstjenste ho har.

Ellers kan man bare oppsøke steder som driver med akupunktur tror jeg, eller spør jordmor om ho vet om steder hvis ho ikke driver med det selv.

ok.. hørte det var noen som betalte 500 kr for det.. og vel det syns jeg er dyrt.
du får oppdatere oss om effekten;)

ORIGINAL: awenka

ok.. hørte det var noen som betalte 500 kr for det.. og vel det syns jeg er dyrt.

Shit ja det er mye penger, da hadde jeg ikke giddi det [8D]
Men man kan jo bare undersøke rundt..

Jada jeg skal oppdatere.. sitter jo her hver kveld jeg hehe
Så på klokka nå at jeg har sitti her i snart 5 timer allerede.. herregud timene flyr i godt lag [8D]

jeg aner ikke... har bare prøvd modningsakupunktur en gang jeg, og det var torsdag 24. september. Riene mine startet jo bare et par timer etterpå, men jeg vet ikke om det var akupunkturen som gjorde det

ORIGINAL: lenemor

jeg aner ikke... har bare prøvd modningsakupunktur en gang jeg, og det var torsdag 24. september. Riene mine startet jo bare et par timer etterpå, men jeg vet ikke om det var akupunkturen som gjorde det

Er visst veldig individuelt, men liker tanken på at kroppen forbereder seg selvom det fortsatt kan gå uker [:)]

ORIGINAL: Gina84

Lykke til i morra[:D]
På min første time med modningsakunpunktur hos jm så fikk jeg en del mer kynnere og mensen smerter..Det har  jeg vel egntlig fått hver gang..[8D]
Sist jeg tok det(fredag 3 gang)så fikk jeg et par virkelige tak akkuratt som rier men stoppet med det[;)]

Såpass ja.. rart hvordan de nålene påvirker kroppen.. men hva er en del mer kynnere da? Er det mange i timen du mener da? For jeg har allerede en del kynnere, de er bare ikke vonde.. eller i dag har de vært litt tyngere, ikke vonde, men føles som luften blir slått ut av meg hehe
Og hvis jeg skulle få enda fler kynnere så kan jeg jo bare bli liggende med en konstant hard mage *ler*
Gleder meg til å se om det kommer noen virkning - jeg er åpen for alt [:D]

ORIGINAL: awenka

jeg ble henvist av jm.. så da får je det gratis [:)]

Back
Topp