Er så sliten...

hormondyret

Flørter med forumet
Det tar virkelig på å ikke få nok søvn uansett hvor lenge man sover, være kvalm nesten hver dag og hele dagen og ikke ha nok energi til å gjøre noe. I tillegg svinger humøret så mye at jeg nesten ikke vet hvor jeg har meg selv.

Syte, klage... Måtte bare. Er bare så sliten 
Kjenner kvalmen sniker seg innpå meg nå.. Hurra!

Har det likt bortsett fra kvalmen den har jeg sluppet unna til nå, men sist var jeg kvalm frem til 6 måneder ut i svangerskapet så syns den kan holde seg vekke;) får aldri sovet nok nei :(

Eg merke eg e veldig trøtt eg og, men da har gidd seg litt no.
Da eg e så plaga med e om morningen uansett ka eg gjere så blir eg så kvalm, men om eg sitte i ro å ikkje stresse så e eg ikkje kvalm i da heila tatt.. Har noken andre da sånn?

Er kvalm stort sett 90% av tiden, og ikke bare litt kvalm, men sånn like før jeg kaster opp kvalm hele tiden.. 
Noen dager er litt bedre enn andre, i dag har jeg til nå kun kasta opp en gang, mens på samme tidspunkt igår runda jeg 5 ganger.. For å være helt ærlig sliter jeg med å glede meg over noen ting når det blir så ille, er så kvalm hele tiden at jeg bare ligger muse stille, for blir sår i hele kroppen av å kaste opp hele tiden. Håper virkelig ikke dette skal fortsette kjempe lenge, og blir redd når jeg hører om andre som var dårlig i månedsvis. 

Skulle ønske det fantes noe som kunne hjelpe, føler jeg har prøvd alt.. 

Off... å vera så sjuk hørres heilt forferdelig ut!! Håpa ikkje du må slita med ditta igjenom heila svangerskapet. Klare du å fungera på jobb/skule når da e sånn då? Eller e du sjukemeldt?
God bedring! Håpa du kjeme deg!

Nei, klare ikke fungere på jobb. Har prøvd meg et par ganger på jobb de siste ukene, men for det første er toalettet alt for langt unna kontoret mitt, og jeg er rett og slett for slapp til å fungere skikkelig. Er leder for 30stk som må "passes" på hele tiden, så ikke lett å "sjefe" rundt med munnen full av spy... 

Tenkte meg en tur på jobb en av de nærmeste dagene, men egentlig bare for å fortelle mine ansatte om hva som foregår. De fleste har sikkert skjønt det allerede, men må nesten forklare noe snart. Har aldri vært borte fra jobb før, og nå er jeg borte nesten 14 dager i strekk, syns faktisk det er helt forferdelig.. :-) 

Huff! Har du prøvd akupungtur mot kvalmen? Det har hjelpt meg masse! Og ingefær...

Huff, det høres helt forferdelig ut! Krysser fingrene for at det gir seg snart!!!

Back
Topp