er så sliten

lille assa 75

Forumet er livet
planlegger dåpen og kjenner det går rett vest...har ikke energi

tror den krangelen med fam. medlemer ang. dåpen har tatt mer energi fra meg enn jeg vil innrømme...

skulle ha ryddet huset, men jeg orker rett og slett ikke...

har så lyst å lage en nydelig dåp, men vet ikke om jeg får det til nå...
føler jeg ikke gjør nok for verken mann eller barn...strekker rett og slett ikke til noen ting nå

Stakkars deg. Ikke kjekt å planlegge noe som skal være koselig da [&:][:(]

Sender over en klem, og håper at ting ordner seg.

Når er dåpen? Og hva krangler dere om??

uff kjenner til det der.. er ikkje så lett å gjera alle i familien fornøyde.. [&o]
vi sa til slutt at vi vil ha det slik, og vi kjem til å invitera alle, og dei som ikkje vil dukka opp, kan for pokker holda seg heima!!! [:)] Og det enda opp med at alle som kunne dukka opp, og vi har hatt nokon koselige dåper.

lykke til.

ORIGINAL: Selveste Kråka

Sender over en klem, og håper at ting ordner seg.

Når er dåpen? Og hva krangler dere om??

dåpen skal være 21 nov...og her er tråden angående krangelen http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21974217&mpage=1&key=�

Men hva er det de skal som er viktigere enn dåpen?

ORIGINAL: helen79

hun ene sier hun ikke har økonomi og hun andre sier de skal på en barnefestival..hadde de bare sagt fra på en human måte og ikke skjeldt meg ut og sagt at JEG ødelegger alt, og at jeg ikke bryr meg om familien...altså min feil at de ikke kommer for jeg tar ikke hensyn til deres kalender...

ja skal ikke være lett med familie alltid... min svoger m familie droppet dåpen vår pga de MÅTTE reise på bilferie den lørdagen akkurat før søndagen vi hadde dåp. Det var type bilferie, ingen konkrete planer om hvor de skulle eller hvor lenge vekke og med egen campingbil. Vi bare inviterte litt ekstra venner og ignorerte at de ikke brydde seg...

men forstår at det blir slitsomt for deg... og nei, du burde ikke ringe rundt først nei... husk at snuppa di er ikke så gammel enda så gi deg selv litt tid før du krever for mye av deg selv...

Vet du hva, det er DERES tap om de velger å ikke komme i dåpen!!
Du må da få lov å legge dåpen til den datoen DU vil, og du har ikke noe plikt til å sjekke om det passer for alle.
JEG hadde blitt sur om mine søstre skulle fortelle meg om når jeg skulle ha dåp for MIN unge!!
Hev deg over det! [:)]

ORIGINAL: lille assa 75

hun ene sier hun ikke har økonomi og hun andre sier de skal på en barnefestival..hadde de bare sagt fra på en human måte og ikke skjeldt meg ut og sagt at JEG ødelegger alt, og at jeg ikke bryr meg om familien...altså min feil at de ikke kommer for jeg tar ikke hensyn til deres kalender...

Hmm, ikke lett. Barnefestival kunne de droppet, hadde jeg glatt gjort. Ikke greit når man ikke har økonomi. Ingen som kunne hjulpet henne f.eks ?
Men såklart, når de ikke kan si ifra på en normal vennlig måte, da hadde jeg vurdert å drite i de [&:]

Hmm, ikke lett. Barnefestival kunne de droppet, hadde jeg glatt gjort. Ikke greit når man ikke har økonomi. Ingen som kunne hjulpet henne f.eks ?
Men såklart, når de ikke kan si ifra på en normal vennlig måte, da hadde jeg vurdert å drite i de [&:]

tenkte å bare la de være hjemme...rett å slett drite i de...problemet er vel at det sårer meg at de ikke prøver å gjøre noe...de bare sier at det jeg nå gjør er ikke er noe en gjør mot familien...for alle undersøker med familien først om det er greit...

Vi måtte legge dåpen til en dag moren og brødrene til mannen var i Norge (vi hade fått dem hit fra Chile for bryllup og dåp), så de var de eneste vi la til rette for...

Det er familien din sitt tap! Ikke tenk på at de kjefter på deg. Neste gang kan du kanskje prøve å si at hvis de ikke kan noe annet enn å klage, så legger du på telefonen, så kan de heller ringe når de er i bedre humør.

Eller så kan du bare ignorere dem!

tenkte å bare la de være hjemme...rett å slett drite i de...problemet er vel at det sårer meg at de ikke prøver å gjøre noe...de bare sier at det jeg nå gjør er ikke er noe en gjør mot familien...for alle undersøker med familien først om det er greit...

Det der er bare feil. Ringte de forresten og spurte deg om deres dåpsdager passet for dere??

Huff, også dåp da, som skal være en hyggelig greie![:(]

Synes forsåvidt det er helt greit at det ikke passer for alle, man har jo sine personlige grunner, om det er økonomi eller andre ting. Det som er trist her er jo måten det blir gjort på. Og du har min fulle sympati, jeg hadde blitt lei meg og skuffet selv.

Håper du klarer å svelge kamelflokken og stelle istand til en kjempefin dåpsfeiring for dere og de som ønsker og har mulighet til å dele dagen med dere[:)]. Prøv å hev deg over ufin oppførsel, og rist av deg de umodne kommentarene. Det er veldig synd, men ikke la det ødelegge for dere!!

Back
Topp