Er så sliten om dagen!

Dunn

Forumet er livet
Ting er litt tungt om dagen. Samboeren min ble akutt innlagt på haukeland i går etter en nyresteins operasjon som ikke gikk helt etter planen forrige uke. Så i dag har jeg vært der oppe hele dagen. Jeg er kvalm og har vondt i hele kroppen og jeg savner lille gutt ungen min som er på ferie hos farmor. Han har det bedre der enn hjemme med oss akkurat nå 

Nå har jeg kommet hjem og på sofaen med idol på skjermen! 

Stakkar dere!  hørtes veldig slitsomt ut. Ønsker dere lykke til, å god bedring til dere begge.

Sender deg en klem:) Satser på at han blir tatt godt vare på der oppe, de er flinke på Haukeland! Ønsker han god bedring og håper dere kan være sammen som familie om ikke så altfor lenge:)

Uff, det må være tungt for deg.. håper alt er bra med mannen og at du greier å samle litt krefter siden E er hos farmor.
Er sliten selv for tida, men jeg har det jo ikke slik som deg, med en mann på sykehus...
God bedring til begge to!
*klem*

Hørtes slitsomt ut! :( Håper formen til mannen er bedre, og at du får hentet deg inn igjen! God bedring til begge to!!

Huff. Håper sambo blir bedre snart og at energien kommer tilbake hos deg.

Vi ble enig om  igår at jeg ikke skulle komme opp på formiddagen i dag. Bare til visitten. Men nå ser det ut til at han får reise hjem i dag så da får jeg hente han hjem og kose oss i helgen begge to! 
Så nå skal jeg bare slappe av til jeg skal hente han igjen. Håper bare at alt er i orden nå så vi slipper en runde på legevakten i helgen. :-( 

Takk for klemmer og tanker! <3 

Så bra at han fikk komme hjem til helgen da! Håper dere får en flott velfortent helg !

Huff da.. Masse god bedring til mannen. Så får vi krysse fingrene får at kvalmen snart gir seg. Klæm

Hørtes ikke kjekt ut:( men er jo kjempebra at dere nå får helgen sammen,håper han holder seg frisk framover! Fortsatt god bedring, og ønsker dere en flott helg!

Jeg har fått han hjem og han føler seg mye bedre denne gangen enn sist. Så det er vel et godt tegn. 

Takk for gode ord! 

Back
Topp