Er så skuffet..

sengepolka

Elsker forumet
Det er stygt å si det, men jeg er kjempeskuffet etter JM timen i dag, samboer var med og jeg har gledet meg sååååååååå lenge til at han også skulle få se vårt lille mirakel på UL, men neida, JM hadde ikke sånn UL maskin hun, kun doppler til å høre hjertelyden med og det har jeg jo selv også....

eller så pratet hun om følelser hvor viktig det var å være åpne om det, og at man kunne bli deprimert både under svangerskap og etter fødsel og at de har hjelp for det, og ikke minst så nevnte hun ikke mindre enn 7 ganger hvor viktig det var å spise riktig og gå turer.

Alle prøvene mine var bra og blodtrykket mitt hadde gått kraftig ned så det er jo selvfølgelig det beste som fins, ikke misforstå meg, men jeg hadde så store forventniger og har "gira" opp samboer endel også var det liksom ikke så spennende allikevel...
og vi trodde at vi kanskje fikk vite hva det blir også, men ingenting....

Så jeg tror heller min ordinære UL er den 9 august, da vet jeg vi skal på screening osv hos gyn med samboer og DA FÅR VI SE LILLEGULL IGJEN [:)][:)][:)]

Det blir enda 3 uker til å vente........................ huff og huff, får gjøre masse så tiden går fort [:)]

Forstår du er litt skuffet, men er ikke alle jm som ul apperat.

Men tenk nå er det bare 3 uker igjen så får du finne ut hvilket kjønn det er[:D] Og bra at alt det andre var bra da[:D]

Så kjipt at du ikke fikk se den lille... [:(]
Håper de 3 neste ukene går kjempe fort, sånn at du kan se den lille spira![:)]

Kjipt at forventningene du hadde ikke innfridde. Men jordmødrene på helsestasjonene, der man går til kontroll har ikke ul-aparat. Hvertfall aldri jeg opplevd. De utfører bare vanlig kontroll som fastlegen gjør...

Tre uker går fort da [;)]

kjedelig at det ikke ble som forventet... Men det er nok ikke vanlig at jordmødre har tilgang på ul. Bare gyn, og på sykehuset som er vanlig. Og ulike klinikker da. De fleste får kun ul på den ordinære. 

æsj så kjipt da, men godt det ikke er lenge til du får se lille gull

Skjønner du ble skuffet, men 3 uker går fort vettu[:)]

er det vanlig at jm har ul-apparat?? min har ikke det, men fikk høre verdens fineste hjertelyd sist jeg var der!![:)]

Kjedelig da, men jeg tror igrunn ikke jeg hadde forventa at de hadde ul apparater hos jordmor, så sant du ikke er på sykehuset!
Men får bare håpe de tre neste ukene går fort[:D]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Forstår du er litt skuffet, men er ikke alle jm som ul apperat.

Men tenk nå er det bare 3 uker igjen så får du finne ut hvilket kjønn det er[:D] Og bra at alt det andre var bra da[:D]

Her er det kun på sjukehuset du kan få UL. Eg har verken vore på UL eller høyrt hjartelyd endo. Skal til lege om to veker, håper å få høyra då. Viss ikkje må eg venta til ordinær UL 30 august.

Me satsar på at vekene går fort [:D]
(Men på den andre sida vil eg ikkje det, for då tar ferien min slutt..)

Ja jeg skal ikke klage egentlig, herrgud jeg har jo sett gullet flere ganger og har til og med bilde [:)][:)]

Men trodde hun hadde ul apparat også og hadde liksom gledet meg sånn til at samboer skulle få se... og ble nok bare litt lei meg da han ikke fikk allikevel. [X(][X(] (Er litt sårbar om dagen også...) [8|][8|]

Er i bedre humør igjen nå, nå strikker jeg mor signe teppe i rosa for jeg er overbevist om at vi får jente og nå begynner jeg bli lei av bare hvitt og beige... hehehe.

GLEDER MEG TIL OM 3 UKER ALLEREDE.... [:D][:D][:D]

Uff. Er alltid kjedelig når ting ikke er som forventet! Men så bra at blodtrykket har gått ned og at alt er normalt!

3 uker kjennes lenge ut nå. Men om 3 uker kommer du til å lure på hvor tiden ble av! Hehe.

Så kjedelig med en slik opplevelse!

Back
Topp