Er så sjalu..

Medkrøllethaleognese

Andre møte med forumet
Eller, kanskje ikke så.. Men ergrer meg at samboeren har hatt en før meg... Bah! Plager meg ekstra nå om dagen. Hvorfor aner jeg ikke :/ Jeg er jo overhode ikke sånn til vanlig.....

Blir gærn snart tror jeg :( 

Det er heeelt normalt å bli ekstra sjalu når man er gravid! Sånn har jeg det også! Blir sjalu på helt idiotiske ting! Vi får skylde på hormonene..... 

Akkurat sånn er det her og :-( heilt fryktelig følelse å gå rundt og gnage på, og ødelegge masse av livskvaliteten... spesielt når det egentlig ikkje er noken god / reell grunn for sjalusien... :-(

Men jeg skjønner ikke hvorfor... Jeg er jo ikke sånn til vanlig. Nå takler jeg ikke navnet på eksen hans engang uten å bli rar og "sur" resten av dagen... Gah!! Blir så frustrert. 

Har prøvd ALT for å komme over det, tenke på no annet osv. Men fanken. Ingenting funker. Bah.. 

Føler meg som en psyko-gravid dame ass. Eller hormontroll! 

Huff, stakkars samboer. Han skjønner jo ikke hva det er :/

Men godt er det å se flere som har det sånn da :) Det må jeg si muntrer meg litt opp, dog det er trist. 

Huff, det er kjipt! :( Har det ikke sånn selv, kanskje fordi mannen min er flink til å fortelle hva han føler for meg, hvor mye jeg betyr for ham, hvor fin og sexy jeg er for ham osv :)
Håper det går over snart!

Jeg er også i ubalanse for tiden...snarsint, leimeg sliten osv...

Er helt normalt!:) eg var sånn sist også, er ikkje like gale nå men er litt sjalu nå også .. Til vanlig er eg overhodet ikkje sjalu, Hehe :)

Back
Topp