Er så SINT!!!

frøkenblaa

Elsker forumet
Nå er det 4 timer til jeg må opp, skal i barnedåp. skulle gjerne sovet litt, men det forbanna Hotel Dalen spiller full guffe med musikk[:@]
Er så lei av å ligge våken pga hotellet. De gjør akkuratt som de selv vil. Tidligere i sommer jaget de vekk sirkuset som kom hit, fordi det forstyrret utsikten til gjestene deres. Tenker ikke på alle barna som bor her hele året, og som hadde gledet seg så masse til sirkus. Og holder nabone våkne hele nettene. Pluss at de klager om vi har det litt hyggelig kl 18.30 på ettermiddagen. Forstyrrer gjestenes utepils[:'(]

[:@][:@][:@]

Måtte bare få det ut, er så sint at jeg rister!!!

Å, jeg hadde blitt forbanna! Tenk når dere har en baby som skal sove, det blir stress! Kan jo ikke være sånn!

Får baby? Har en sønn som sov skikkelig dårlig i natt pga detta bråket. Flere naboer som har sliti med bråket i natt, så skal på lensmanskontoret til uka å høre hvor lenge de egentlig har lov å bråke sånn.

tror ikke hotellet har lov å bråke etter klokken 2-3 (ved sjenke stopp)
i hvertfall her om naboen bråker etter klokken 2-3 så kan vi ringe politiet og de bråker.
har opplevd det to ganger at naboen vår bråker etter klokken 3.

ORIGINAL: Rappo

Å, jeg hadde blitt forbanna! Tenk når dere har en baby som skal sove, det blir stress! Kan jo ikke være sånn!

Signerer Rappo jeg, maken til oppførsel [:'(]

har dere kjøp leil/hus der eller???

Vi bor her. Rett ved siden av et hotell. Vi eier huset ja.
Snakket med flere nabor som ikke har sovet i natt. Skal ringe lensmanskontoret å høre hva reglene er. Noen som mente det kanskje skulle være ro kl 23. etter det skal de ha sendt ut nabovarselførst.
Nytter jo ikke at de skal kunne bråke hver helg til kl 2. Da får vi aldri sove i helgene, for er jo bryllup eller tilstelning stort sett hver lørdag[8|]

Trodde også det var en sånn regel om at det skal være ro kl 23.

ORIGINAL: frøkenblaa

Vi bor her. Rett ved siden av et hotell. Vi eier huset ja.
Snakket med flere nabor som ikke har sovet i natt. Skal ringe lensmanskontoret å høre hva reglene er. Noen som mente det kanskje skulle være ro kl 23. etter det skal de ha sendt ut nabovarselførst.
Nytter jo ikke at de skal kunne bråke hver helg til kl 2. Da får vi aldri sove i helgene, for er jo bryllup eller tilstelning stort sett hver lørdag[8|]

oki...
tenker siden det er et "offentlig" sted som har sjenke bevilgninng.

Back
Topp