er så sint. langt brev

tuzza

Betatt av forumet
er så sint på legesystemet at jeg spyr snart. helt siden ho minste mi var 2 mnd har ho vært syk. inn og ut hos privatlegen. aldri tatt noe blodprøver ell stikk i fingrene ell andre ting. de lyttet bare på henne og sa at ho har fått bronkitt asma. og fikk ventolin. jentungen mi ble ikke noe bedre men ell verre. også fikk ho øyebet som jeg fikk øyedråper til. greit nok. men legen igjen gad ikke å skjekke henne. ble ell tatt for å være ysterisk mor. hallo. skal man ikke være besymret for sine barn? spesielt når de aldti blir frisk. på torsdag var jeg igjen hos legen. og fikk bare ny asma medesin til henne og gad bare vit å lytte på henne. løpen av helgen ble ho verre. og mandag ringte jeg en annen lege og forklarte situasjonen. fikk komme inn ditt. han lyttet på henne.. tror du ike jentungen har ørebet. og men han titer i øret hennes gikk det hull på verken i øret og masse gugg randt ut. æsj.. han lyttet på henne og det han høret likte han ikke. han klemte også på magen hennes. og snakket noe om 12 tarmen. mer vet jeg ikke. vet du hva han gjorde?? han ringte til sykehuset og vi fikk beskjed om å komme inn ditt med en gang. alt gikk plutselig så fort. da vi kom inn ble vi lagt inn. der viser det seg at jentungen mi har rsvirus.. fy fffff... alt dett hadde vi kanskje slep vis legen hadde gjort sin jobb. vi kom hjem i dag. og etter nye medesiner er ho mye bedre. men må være inne i 14 dager. litt skipt. men da håper jeg ho blir frisk nå. jeg har i 6mnd slitet med privatlegen som jeg aldri skal til mer. og de får refs nå fra sykehuset . til mass. så jenter pass godt på. legen her tok hos ikke på alvor. man må stå på å presse på. helsestasjone for også høre sitt. for de hjalp oss ell ikke så stort....

Huff så kjedelig da, men flott at jenta di er på bedringensvei[:D]

Hvor gammel er jenta di?

oj stakker jenten din da. fy flate for en lege, hadde skiftet lege med engang.
Håper hun blir frisk nå da. masse god bedring.

huff...høres ikke bra ut......bra at dere ble trodd tilslutt...

min fikk og rs virus...jeg var til fastlegen min på dagen...da hadde han fått bronkitt, men han lyttet og det ble tatt blodprøve....fikk beskjed at skulle han bli verre måtte jeg komme inn med en gang....senere på kvelden ble han skikkelig dorlig og vi drog til legevakten....han undersøkte ham og så ble vi sendt direkte til sykehuset....først dagen etter fikk vi vite at det var rs-viruset, men siden vi kom så fort inn ble han frisk ganske fort....legen ble faktisk overasket hvor fort han ble bra igjen....

nei jeg hadde byttet fastlege hvis jeg var deg!!!

ORIGINAL: Mamman til my!

ORIGINAL: mammantiljohngunnar

ORIGINAL: ~monicola~

Trist at det er slik - og godt at de har funnet ut av det .... men hvorfor i all verden har du ventet så lenge med å bytte lege?

Signerer

...?

jeg var missfornøyd med vår fastlege.. så til barna går jeg til en annen barnelege. Vikti å følge med!

håper gullet ditt blir helt frisk fort!! idiotisk at det skal være sånn!!
man skal lissom stole på legen sin ,men har selv opplevd at det ikke alltid er tilfelle...

kan jeg får spørre om noe??

hva kjennetegner dette viruset??

dere snakker om bronkitt og ørebettendelse...

liam har akuratt hatt sin andre runde med bronkitt og øre.bet.....og han blir ikke frisk...
han sliter innimellom med pusten ,og det surkler ,og det høres vanskelig ut å puste for ham noen ganger....ventolin og erimax har ikke fungert.[&o]

ORIGINAL: Actrine

[:@][:@][:@]

Jeg hadde sendt en klage på de som overhode ikke har gjort jobben sin!!!!!! [:@][:@][:@]

Godt at jenta de er bedre nå og at dere fikk hjelp!

ORIGINAL: Thothamon

oj stakker jenten din da. fy flate for en lege, hadde skiftet lege med engang.
Håper hun blir frisk nå da. masse god bedring.

Huff, føler med deg. Men godt dere ikke ga dere og fikk svar.

Har opplevd det samme. Vi har i snart 6 mnd slitt med søvnen til gullet og at hun ikke liker å ligge nede.

Vært hos kiropraktor, fysioterapaut, lege og hs. De har bare sagt hun trenger mere mat siden hun sover dårlig, og at hun bare er sta og selskapsyk siden hun ikke vil ligge så mye nede.

Tok henne med til osteopat nå og hun fant en vridning i nakken hennes stakkars[&o]

ORIGINAL: poca og krapylet

håper gullet ditt blir helt frisk fort!! idiotisk at det skal være sånn!!
man skal lissom stole på legen sin ,men har selv opplevd at det ikke alltid er tilfelle...

kan jeg får spørre om noe??

hva kjennetegner dette viruset??

dere snakker om bronkitt og ørebettendelse...

liam har akuratt hatt sin andre runde med bronkitt og øre.bet.....og han blir ikke frisk...
han sliter innimellom med pusten ,og det surkler ,og det høres vanskelig ut å puste for ham noen ganger....ventolin og erimax har ikke fungert.[&o]

ingen som vet symtomene på rs-viruset??

ORIGINAL: BaibyBoy_

herregud da [:@][:@][:@][:@] føler med deg.
håper ho blir litt bedre nå da stakkars.

dytter....hva er symtomer på rs virus??

ORIGINAL: poca og krapylet

dytter....hva er symtomer på rs virus??

noen som  kan svare Poca og krapylet eller? jeg kan dessverre ikke, men dytter ihvertfall litt=)

takk for mange hilsner. camilla har det mye bedre nå. men har forsatt øresmerter. stakkar liten. symtomene på rs virus er høy feber, ørebet,forskjølelse, bronkitt som kan gå over til asma, som det gjorde her. den er veldig lik influensaen. jeg byttet ikke lege da jeg stolte på hva de gjorde. men til slutt orket jeg ikke mer. men ja di kommer til å få høre det fra sykehuset. for sån behandling kan jo ikke gjentas.....

Djisis!!!![:@]
stakkars jenta di da[:(]

Skjønner godt at du er irritert ja.. Fortell det til legen din eller skriv et brev eller noe.. Helsenorge er noe dritt[:'(]

uff, så trist at dere fikk en  slik dårlig behandling.[:(] skjønner godt at du skifter til annen fastlege, det hadde jeg også gjort hadde jeg vært i samme situasjon. flott at du tilslutt kom til en som tok dere på alvor.
GOD BEDRING!!

Tanker fra snosa.

Sånt går ikkje an ![:@] Du må klaga til legen din om dette. Høyrer ikkje han på deg, så gå vidare med det. Eg vart feilbehandla (men det var ganske grovt, han oversåg eit nakkebrudd, og sa eg berre var hysterisk) Den legen mista lisensen sin, pga dette med meg. Håpar du vert høyrt.
Sånt skal ikkje hende. [:(]

Back
Topp