tuzza
Betatt av forumet
er så sint på legesystemet at jeg spyr snart. helt siden ho minste mi var 2 mnd har ho vært syk. inn og ut hos privatlegen. aldri tatt noe blodprøver ell stikk i fingrene ell andre ting. de lyttet bare på henne og sa at ho har fått bronkitt asma. og fikk ventolin. jentungen mi ble ikke noe bedre men ell verre. også fikk ho øyebet som jeg fikk øyedråper til. greit nok. men legen igjen gad ikke å skjekke henne. ble ell tatt for å være ysterisk mor. hallo. skal man ikke være besymret for sine barn? spesielt når de aldti blir frisk. på torsdag var jeg igjen hos legen. og fikk bare ny asma medesin til henne og gad bare vit å lytte på henne. løpen av helgen ble ho verre. og mandag ringte jeg en annen lege og forklarte situasjonen. fikk komme inn ditt. han lyttet på henne.. tror du ike jentungen har ørebet. og men han titer i øret hennes gikk det hull på verken i øret og masse gugg randt ut. æsj.. han lyttet på henne og det han høret likte han ikke. han klemte også på magen hennes. og snakket noe om 12 tarmen. mer vet jeg ikke. vet du hva han gjorde?? han ringte til sykehuset og vi fikk beskjed om å komme inn ditt med en gang. alt gikk plutselig så fort. da vi kom inn ble vi lagt inn. der viser det seg at jentungen mi har rsvirus.. fy fffff... alt dett hadde vi kanskje slep vis legen hadde gjort sin jobb. vi kom hjem i dag. og etter nye medesiner er ho mye bedre. men må være inne i 14 dager. litt skipt. men da håper jeg ho blir frisk nå. jeg har i 6mnd slitet med privatlegen som jeg aldri skal til mer. og de får refs nå fra sykehuset . til mass. så jenter pass godt på. legen her tok hos ikke på alvor. man må stå på å presse på. helsestasjone for også høre sitt. for de hjalp oss ell ikke så stort....