Er så sinna og lei i dag.

silke

Gift med forumet
Er det bare meg eller er dette normalt? [:(]
Plutseli kom det over meg, som tunge skyer seilende over himmelen og tetter for alt lys. Alt ble vanskeli, tanker og følelser vil ikke annet en å være sint og deprimert. De rundt meg rømmer istede for å trøste. Noe jeg forsåvidt skjønner. Så blir jeg sittende her å gråte aleine.
Har kåret meg til miss humørsvingninger da dette ikke er et engangs tilfelle. Alt er liksom trist, fam situasjonen, kjæresten (som jeg mener ikke setter meg som første prioritet. Noe som egentlig ikke er helt sant), barna (en på 14 som elsker å provosere, og en på 5 som har funner at knurring er efektivt for å oppnå noe)

en liten stemme innimeg sier at dette skal gå bra. Men jeg klarer ikke bli blid....Er som i en vaskemaskin som surrer rundt og rundt i stadi raskere tempo...[&o][&o]
Vet dere om det er noe en kan gjøre eller ta for dette.

Velkommen i klubben..... ræva blues men desse hormonene.... sliter selv jeg!

De skulle vore tvungen til å gå meg 10 kg ekstra + en humør turbulens som de største berg og dalbanene ville misundt..... Tenker de hadde forstått oss bedre da.

Er det virkeli ingen ting å gjøre??

Vi kan jo ikke tvinge dem til å forstå... Jeg når ikke frem til han med mine forklaringer. Noen gode råd??

Hørtes ikke ut som om du har det noe greit nei.. Stakkar... Synes ikke kjærsten din virket helt snill heller jeg.. Leste det andre du hadde skrevet om at han skulle ta seg av dama til kompisen din!
Har du sagt til han at han kanskje burde skjønne at han er lik kompisen??? For det hadde pokker meg jeg gjort...

Hadde også sagt ifra at enten tilbringer han tid med deg, ellers reiser du hjem til moren din noen dager så kan han fixe seg selv.. Og uansett om det er dine eller gubben sine barn så ber du han ta seg av de noen dager for du trenger det!!!
Kankje han skjerper seg da.. Makan til mannfolk.. er ikke rart at du blir sint og lei deg da da vel!!

Du hadde sikkert hatt godt av og prate med noen.....lykke til!!

Jeg forstår veldig godt hvordan du har det. Blir uten forvarsel veldig lei meg, og klarer ikke engan å forklare mannen min hva som er galt, for egentlig er jo ingen ting galt.
Problemet er at jeg er sykemeldt ( siden uke 6, nå 24) dagene blir så lange. Sitter liksom bare å venter på at mannen kommer hjem fra jobb, og tulla hjem fra barnehagen, men når de kommer klarer jeg liksom ikke å kose meg, har blitt alt for lei meg.
Huff dette ble mye klaging, men du skal vite at du ikke er alene[;)]

Men ikke så lurt å la en 5 åring få viljen sin bare h*n knurrer hvertfall, da kan H*n ha deg rundt lillefingeren ganske fort. Han en 5-åring selv, og vet hvordan unger i den alderen tøyer grenser for å oppnå noe. Men sta som jeg er, gir jeg meg ikke. Men hun har tålmodighet når det gjelder å teste ut sine foreldre [;)].

Angående humørsvingninger, så tror jeg de fleste opplever det. Det er grusomt mens det står på, men trøst (??) deg med at det vil gå over. Er ikke lett når man er nede i kjelleren. Men etter det jeg har lest og hørt, er det vondt verre å spise trøstemat som sjokolade og potetgull-snacks'erier, for det gjør humøret verre visstnok. Gulrot og sunne matvarer kan du trøstespise massevis av, men det er ikke det første man tenker på i en sådan situasjon.
Jeg også tror nok du vil ha utbytte av om du prater med samboeren din om tankene dine, at han er lik kompisen sin når han oppfører seg slik. Tror ikke han skjønner det selv, mannfolk blir blinde..

Lykke til, og masse go'klemmer til deg.

Hei på dere. Tusen takk for støtte og oppmuntring [:)]
Har det bedre i dag da... Hjalp faktisk å såve på det...

Så mye energi at jeg faktisk prøvde å vokse bikini linjen ( slik at tulla ikke roter seg bort i jungelen på vei ut...[:D][:D][:D]) Var ikke det enkleste prosjoktet jeg har startet.. Ser jo mest ikke hvur linjen skal gå.. Kan jo bli spennende...[;)]

Ang det med kjæresten min og meg, jeg sa at han var nett lik kompissen. Men da er det jo tusen forklaringer og ikke minst bort forklaringer på gang... Selvsagt og forsikringer..

Vet ikke. I dag er en ny dag og jeg gidder ikke spekulere på noe. Vi er da voksne folk på 33 år, så hva har vel jeg å frykte fra en undertøys modell på 21 [&:][&:][&:][&:]

Ups såg det nå[:o]

Godt dagen er litt bedre i dag. Etter bilde å dømme har ikke du noe å frykte [;)]
Jeg fikk min mann til å ta bikinikanten i går og stusset litt på det andre [:)]
Så satte jeg meg i dusjen og fikk tatt legga selv var godt å gjør det. Føler seg mye friskere etterpå [;)]
Håper dagen forsetter å vær litt bedre [:D]

Back
Topp