Er så redd.

MammaPusen

Blir kjent med forumet
Jeg er livredd denne gangen for å miste, siden vi endelig tok avgjørelse om å ta vare på lille. Har begynt å få vondt igjen på. Venstre eggstokk omtrent. Husker ikke at jeg hadde så mye vondt sist. Var noen uker i forrige som jeg hadde en del murringer ol. Men kjenner jeg er så nervøs! Ikke tegn til noe blod eller noe. Brystene er fortsatt litt ømme, eller mest niplene da. Men sjeldent kvalm ol... Håper det er fler som kanskje har en del vondt å at alt er bra? Skal til jm den 19, håper ho prøver å finne hjerte lyden, åsså ul den 20 på kvelden. Men akkurat nå, føles det kjempe lenge til... Håper Så inderlig lille bønne har det bra.

Skjønner deg såå godt! Går også rundt og konstant er bekymret, men det er dessverre lite vi kan gjøre.
Jeg har hatt en del murringer tidvis i svangerskapet, kommer og går. Tenker at så lenge det ikke er blod så kommer alt til å gå bra, må prøve å finne positive tanker. Jeg har heldigvis TUL i morgen, og denne dagen har vi ventet leeeenge på! Jeg krysser fingre for både meg og deg ❤️

Kjenner igjen tankene og bekymringene dine! Jeg får sånne tanker hver gang det gjør vondt jeg også :( For min del kunne de ikke finne noen forklaring på smertene, og det har ikke vært noe blod, så har slått meg til ro med at denne graviditeten er stikk motsatt av min forrige og at vondtene er kommet for å bli. Så et bankende hjerte på mandag, og det hjalp veldig for meg, så håper det hjelper deg også :)

Takk jenter. Ja jeg tenker at om jm finner hjertelyden å ul viser en liten sprell ende bønne så skal jeg slå meg til ro å prøve å kose meg, å glede meg fremover. Selv og innsikt føler jo at alt er bra ☺️ så håper på det beste, men veldig lenge til neste uke nå. Håper tiden går fort

Jeg hadde masse vondt/ murringer og stikk, særlig frem til uke 12. Jeg har til og med blødd litt av og på frem til uke 10. Fortsatt gravid, uke 20 nå :)
Jeg vet ikke hvor langt du er, men om det er JM på helsestasjon er det greit å være forberedt på at de er en del som ikke vil lete etter hjertelyden før rundt uke 15. Men ul vil såklart gi deg svar på at alt er fint med lille bønna ❤️

Jeg har mye murringer og stikk i magen hele tiden. Er heldig om jeg har en dag uten, og har veldig lite symptomer utenom. Men er voksesmerter, har vært på gjentatte ul pga ha og sett at alt står bra til.

Kan jo prøve å ringe legekontoret ditt og høre om de har ul-apparat der, evt om de vet hvilket kontor i nærheten som har? [emoji4]

Fikk beskjed på ul i går at de bruker helst ikke å lytte på hjertet til embryo/foster før godt over uke 12 pga apparatet varmer opp inni der og det kan ha konsekvenser. Men ul er helt trygt [emoji4]

Back
Topp