Er så redd...

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Huff. Jeg blir så nervøs. Igår kveld hadde blødningen stoppet og jeg hadde ingenting på papiret mer. Nå når jeg var på do var det masse brunt og en koagel :( :( bør jeg være redd nå, eller bør jeg stole på gyn som sa det var gode sjanser og at spiren har det bra? Huff. Kan ikke bare denne blødningen stoppe?

Huff. Jeg blir så nervøs. Igår kveld hadde blødningen stoppet og jeg hadde ingenting på papiret mer. Nå når jeg var på do var det masse brunt og en koagel :( :( bør jeg være redd nå, eller bør jeg stole på gyn som sa det var gode sjanser og at spiren har det bra? Huff. Kan ikke bare denne blødningen stoppe?

Sender en klem og håper det går bra :) prøv å slappe av (i know - det er kjempevanskelig!)
Hvir langt er du på vei?

Ringte legekontoret og snakket med dem. De leste fra journalen min som gyn hadde skrevet i og der stod det at jeg hadde et lite hematom (det væskefylte rommet) og det kunne tømme seg litt mer skrev hun.. det stod at alt var i skjønneste orden med spiren. Siden hun sa at sjansene var gode så velger jeg å bare stole på det..:)

Back
Topp