Er så redd

Jeg er så redd. Små murringer har jeg blitt vande med nå å ser som godt tegn. De har kommet å gått. Idag har jeg hatt skikkelig sterke mensen murringer, å veldig vondt i korsryggen å Spesielt i eggstokkene er det vondt. Å Puppene er ikke like vonde som dem var føler jeg. Er bare 5+4. Eneste jeg har er at jeg er trøtt å oppblåst. Ingen kvalme. Eller andre symptomer..Å har så bad feeling. Er så redd det går galt. Da blir det SA nr 5. Men denne gangen er jeg gravid med ivf. Å går på crinone og progynova (hormontilskudd). Har ikke hatt så mye smerter de andre dagene. Livredd jeg er i fred med abortere, blør ikke foreløpig men... Tatt blodprøver idag å skal ta ny på mandag for å sjekke hcg...
 
Uff høres ikke gøy ut, det er tungt å gå og bekymre seg! Men har skjønt at symptomene varierer mye, så det trenger på langt nær være noe galt. Jeg har plutselig nesten ingen symptomer og i sta var det litt brunt slim på papiret da jeg gikk på do. Utrolig kjipt når man allerede har en dårlig følelse :( men håper på det beste, og får jo ikke gjort noe fra eller til.. :(
Er du veldig bekymret kan du jo kontakte lege, regner med du får tett oppfølging pga mange sa? Håper alt går bra med deg og spira!
 
Ja. Var hos legen idag. Han sa jeg måtte prøve slappe av å komme tilbake mandag å ta ny blodprøve... Å jeg skulle kontakte legevakten dersom jeg fikk noen blødning. Blør jo ikke. Men blir så bekymra. Vill ikke miste igjen..har mista uke 16, uke 10, uke 9 og uke 8... Så stole på at det går bra denne gangen da er vanskelig.
Men verker spesielt i eggstokkene... Å korsryggen
 
Huff ja det er vanskelig å ikke bli bekymret! Kan jo håpe på t eggstokk smertene er fra det gule legemet, det ligger vel der og produserer progesteron frem til uke 12. Og korsryggplager tror jeg heller ikke er unormalt, er mange som opplever det har jeg hørt. Men skjønner at det ikke er noen stor trøst, det eneste som hjelper er vel å vote at spira har det bra. Krysser fingrene for det!!
 
Huff ja det er vanskelig å ikke bli bekymret! Kan jo håpe på t eggstokk smertene er fra det gule legemet, det ligger vel der og produserer progesteron frem til uke 12. Og korsryggplager tror jeg heller ikke er unormalt, er mange som opplever det har jeg hørt. Men skjønner at det ikke er noen stor trøst, det eneste som hjelper er vel å vote at spira har det bra. Krysser fingrene for det!!

Takk
Ja bruker progesteron tilskudd også. Ja får håpe det. Håper spira de holder seg der inni også så får bare håpe blodprøver viser at hcg stiger bra. Sga på tidlig ul uke 7, uke 10, uke 14 og uke 18 etter planen så
 
Huff, ikke godt å bekymre seg!
Håper det er ubegrunnet! Godt du har tatt hcg-prøve og følges opp med det. Den vil forhåpentligvis berolige deg.
 
Huff, ikke godt å bekymre seg!
Håper det er ubegrunnet! Godt du har tatt hcg-prøve og følges opp med det. Den vil forhåpentligvis berolige deg.

Ja håper på det ta en dag om gangen. Å håpe at det bare er gode symptomer dette å ikke noe galt.. Tror man automatisk bekymrer seg fortere når man har opplevd en SA. Å når man opplever flere SA / MA blir man nok ekstra mye redd å bekymra.
 
Har alltid hatt mye murringer og vondt i korsryggen i alle mine svangerskap. Og gjerne verst mellom uke 4-6. Så dabber det gjerne sv litt. Men de gangene jeg har hatt sa (3 stk) har jeg hatt en mer merkelig følelse i magen og vondt i magen på en annen måte
 
Ah har det på akkurat samme måte som deg! Jeg har en herlig gutt på 5 år. En vakker engel som døde i magen i uke 35 , for 1 år siden. Nå har jeg hatt 3 SA siden jul. Er nå gravid igjen ca 5 uker. Har også hatt litt mens murring og føler at puppene er mindre ømme. Men jeg går jo konstant å tenker på det og flyr på do 1 gang i timen for å sjekke at jeg ikke blør... Skal på sykehuset til tirsdag så ul. Er veldig forberedt på at det har stoppet opp... Forferdelig slitsomt å ha det sånn!!! :-S og etter å ha opplevd Dødfødsel så seint kommer jeg evt til å ha det akkurat sånn her resten av svangerskapet, men alt jeg ønsker er å kunne gi gutten min en etterlengtet lillebror/søster <3
 
Ah har det på akkurat samme måte som deg! Jeg har en herlig gutt på 5 år. En vakker engel som døde i magen i uke 35 , for 1 år siden. Nå har jeg hatt 3 SA siden jul. Er nå gravid igjen ca 5 uker. Har også hatt litt mens murring og føler at puppene er mindre ømme. Men jeg går jo konstant å tenker på det og flyr på do 1 gang i timen for å sjekke at jeg ikke blør... Skal på sykehuset til tirsdag så ul. Er veldig forberedt på at det har stoppet opp... Forferdelig slitsomt å ha det sånn!!! :-S og etter å ha opplevd Dødfødsel så seint kommer jeg evt til å ha det akkurat sånn her resten av svangerskapet, men alt jeg ønsker er å kunne gi gutten min en etterlengtet lillebror/søster <3

Veldig forståelig du kommer til å ha mer bekymringer da. Det er jo naturlig å bli bekymret, når man ønsker seg noe så mye å det går galt gang på gang. Jeg håper å krysser fingrene for deg at spira di vokser seg stor å sterk å får se denne verden
 
Back
Topp