Er så redd..

lille89

Betatt av forumet
Som flere vet har jeg ligget på sykehuset i 3 uker og jeg sliter sånn med frykt og dårlig samvittighet for at jeg får i meg så mye medisiner.. tenk om jeg får et sykt barn pga dette? Eller enda værre,mister? Bare gråter her.. :(

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Huff, sjønner du har det tøft. Og sjønner frykten. Men jeg tror du må tenke at de passer på deg, og at de ikke gir deg farlige medisiner for spiren. Håper du snart blir bedre og får fra hjem.

Hvordan gikk ul og sjekking om du må ha dren i dag?

Tar ikkje legane hensyn til graviditeten når de gir deg medisiner? Går nok sikkert bra likevel...de små spirene tåler ofte mye...håper også du får god oppfølging med ultralyd for å sjekke at alt går bra med den lille....noe det sikker gjør. Lykke til

Jeg er helt sikker på at de passer godt på deg, og at de ikke gir deg noe du ikke tåler! ♥

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg tror ikke legene ville gitt deg noe som ville ha vert farlig for barnet. Det skal nok gå bra!!

Trøsteklem!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei de sier jo det.. men jeg får sobril for å sove på kvelden fordi jeg har så mye vondt at jeg spenner meg konstant og hodet går og når jeg Googler (min værste fiende) så står det at sobril har ført til misdannelser hos dyr eller noe i den dur.. jeg er seriøst livredd.. :(

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Sender deg en god klem <3 Tror også at legene passer på både deg og spiren i magen på best mulig måte og at de ikke hadde gitt deg noe som var farlig for spiren i magen :)

Jeg tror ikke vil legen ville gitt deg noe som kan skade den lille spira di altså <3 God klem til deg!

Tror du er i trygge hender.. Prøv å hold deg unna google (ja, jeg vet det er vanskelig :)) Krysser alt! Lykke til!

Du er nok i trygge hender, og får medisiner som er bra for begge. Masse lykke til og god bedring.

Sent from my iPad using BV Forum

Sender deg en klem :) Regner med at legene har kontroll på hva de kan gi deg når du er gravid, det bør de ha.
Og prøv å ikke Google, det kan virkelig gjøre en gravid kvinne gal...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Snakk med legen og få dem til å "roe"deg ned, slik at du får slappet av godt nok. Tror nok de vet hva de gjør og ikke google en hver ting, står ufattelig mye rart rundt graviditet på nettet som er veldig misvisende. :/

Legene vet nok hva de gjør så du skal se alt går bra. Bare du prøv å få nok hvile og næring så er mesteparten gjort.

Back
Topp