Er så redd!

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Tenker på alt og ingenting! Hva om jeg ikke spiser rett for den lille i magen og lille bebisen blir syk eller ikke utviklert seg rett på grunn av meg? Jeg er så kvalm at jeg såvidt får i meg noen ting, spiser bare akkurat det jeg har lyst på :( enn om de gangene jeg har glemt å ta folaten påvirker den lille? Jeg sitter her med tårer i øynene og klarer ikke slappe av!

Ikke at jeg spiser spekemat og slikt, men spiser bare ikke så sunt! :s

Slapp av :) får sånne tanker av og til jeg og, men du gjør jo det beste du kan :) tenk på de som ikke vet at de er gravid før langt ut i svangerskapet, går som regel bra for de og :)

Vet du hva det fine med kroppen vår er, den prioriterer babyen! Så alle de nødvendige næringstoffene blir tappet fra oss og gitt til babyen, så det er mamma kroppen som får alle problemene og babyen har det fint. Det skal utrolig mye til at babyen ikke får det den trenger, og om du misser noen flat tabletter så gjør ikke det noe fra eller til altså.

(Jeg har ikke tatt en eneste tabletter i dette svangerskapet om det er en trøst)

Åh, tusen takk! Nå ble jeg litt roligere! :)

Tenker på alt og ingenting! Hva om jeg ikke spiser rett for den lille i magen og lille bebisen blir syk eller ikke utviklert seg rett på grunn av meg? Jeg er så kvalm at jeg såvidt får i meg noen ting, spiser bare akkurat det jeg har lyst på :( enn om de gangene jeg har glemt å ta folaten påvirker den lille? Jeg sitter her med tårer i øynene og klarer ikke slappe av!
I sist svangerskap spiste jeg nærmest ingenting fra uke 6-17 jeg gikk ned 10kg, og levde på coca cola! Men det gikk så fint atte! :) Babisen tar av deg likevel, så om du ikke får i deg mat. Så er det deg selv det går ut over :)

Jeg har kastet opp hver dag, flere ganger for dagen i 5 uker. Mistet 10% av kroppsvekten og føler meg elendig.. Jeg spiser det jeg klarer, sunt eller ikke. Har gått en del i jordærmilkshake fra butikk og mcdonalds, fordi det er det eneste jeg liker for tiden og klarer å holde nede. Dårlig samvittighet? JA! Har ikke tatt kosttilskudd på 4 uker, fordi jeg ikke klarer det.. er livredd for at det skal skje noe, og om det da skjer på grunn av meg og mitt ikke-eksisterende kosthold. ...men hva kan man gjøre? Skulle ønske det fantes en pille som kurersvangerskapskvalme på et blunk! Det går nok helst fint :)

Back
Topp