Er så redd!

DetStørsteØnsket

Andre møte med forumet
Jeg er gravid nå, 3 positive test på litt over 1 år, og to av tre har endt i SA. Denne gangen har jeg følt meg så fin i formen, og ikke følt at noe er gale i det hele tatt.
Jeg har en blodåre som ligger langt ute og som sprekker ganske lett, og når det kommer mørkebrun utflod så er jeg veldig, veldig nervøs for at noe er gale.
Legen ga meg resept på Lutinus som skal hjelpe livmoren å holde på det, og jeg skulle ta det til jeg var i uke 9. Det er i morgen. Men jeg klarer ikke å slutte å være bekymret. Det er 3 uker til jeg er i uke 12, og jeg trenger å tenke positivt for at ikke jeg skal stresse situasjonen over til noe trist og tragisk.
Hva skal jeg gjøre?
Jeg trenger noen solskinnshistorier tror jeg :scared001

Wow uke 9 allerede. Da er det bare 2% sjans for at det ikke skal få bra. De neste tre ukene skal gå bra! Og resten av ukene! Har vært nok saer her nå synes jeg! Når mistet du sist? Kanskje er forskjellige symptomer fra de andre gangene et positivt tegn? :)

Wow uke 9 allerede. Da er det bare 2% sjans for at det ikke skal få bra. De neste tre ukene skal gå bra! Og resten av ukene! Har vært nok saer her nå synes jeg! Når mistet du sist? Kanskje er forskjellige symptomer fra de andre gangene et positivt tegn? :)

Siste gangen jeg mistet var på bursdagen min i februar. Litt av en bursdagsgave, sant? :( Ja, jeg håper jo at ting er bra og positivt, og jeg skulle ønske jeg hadde en egen ultralydmaskin så jeg kunne sett på det hver dag for å være sikker på at hjertet slår og at alt er fint. Er så redd at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Dette barnet er så ønsket, og vi har prøvd så lenge nå. Og det er så mye skuffelse og tårer når det ikke går bra at jegvet ikke om vi klarer det en gang til.

Trøsteklem til dere.

Det lille barnet i magen din trenger positive tanker. Du er jo allerede i uke 9 og bare 2% sjans for at det ikke går bra denne gangen.

Takk for det :)
Det hjelper jo å lese at prosenten minker for hver uke som går, og jeg har jo litt på følelsen at det skal gå bra, men så klarer jeg ikke helt å slippe tanken på at det er 3 uker til det er tilnærmet helt sikkert :-/
Jeg får bare lære meg å tenke positivt :) Sende positive tanker til den lille :)
Takk skal dere ha :)

Forstår godt at du er redd etter det du har vært gjennom! Jeg krysser alt jeg har for at det denne gangen skal gå bra med deg og lille spiren:) sjansen er jo så stor nå!:)

Termin 9. februar med første frøet:)

Håper det :)
Får bare lytte til kroppen og slappe av så mye som mulig. Tenke goode tanker og så satser vi på at alt går den gode veien :)

Back
Topp