Er så redd...

marihøne84

Blir kjent med forumet
Hei

I morgen begynner jeg på min 9 uke i svangerskapet og jeg er så redd. I midten av desember oppdaget jeg at jeg var gravid, men hadde en ma i uke 9 + 5 og jeg er redd for å ta fatt på denne uken. Jeg har ikke fått legetime før uke 10 + 3 og føler det er lenge til ennå. Hvorfor blir jeg så usikker når jeg har mye mere symptomer denne gangen enn sist??? Det bør jo være et godt tegn.   

Uff, jeg føler med deg. Syns ikke det er noe kos denne første tiden, -går og er såå spent på om det skal gå bra denne gangen.... Dagnene går uhyre sakte frem mot kontroll...

Stor klem til deg! Håper virkelig at det går bra denne gangen! Lykke til!!

Skjønner deg veldig godt... Har selv hatt en MA før dette svangerskapet.. Fikk innvilget tidlig ul jeg da.. Har vært på to stykker til nå.. Er bare noen dager siden jeg så en levende spire men allikevel er jeg nervøs nå..

Du kunne ikke fått deg en tidlig ul for å sjekke at alt er bra da?? Noe det helt sikkert er..Hva sier din indre magefølelse.. Min sa meg noe om at noe var galt sist, har ikke samme følelsen nå, fordi om jeg er bekymret..Uroen kommer nok til å ligge der frem til uke 12 uansett for min del..

Sender deg uansett en stor klem..!

Off, så grusom følelse!
Håper du kan komme på en tidlig ul, så kan du kansje slappe litt mer av.
Jeg er også livredd de første12 uken, og klarer ikke å kose meg i det hele tatt.
Jeg håper at alt er i skjønneste orden med den lille spiren og ønsker deg lykke til.

*Sender deg en klem*

Det er klart at du er bekymret , men prøv å ikke fokuser så mye på at det er uke 9 i morgen, og tenk heller at du har blitt ferdig med uke 8 og det var bra
Har du vært på noe UL ? kanskje du skal få deg en time sån at du blir mindre bekymret .

Lykke til og god klem 

ååå, jeg skjønner deg såå godt! Har mistet en gang i uke 9 selv, og sist syntes jeg den uka var et mareritt! Har ikke tenkt så mye på det denne gangen heldigvis:) Tenk positivt! Denne gangen går det bra!

Off, jeg vet så godt hvordan du har det!

Når vi prøvde på nr 1 mistet jeg i uke 13, og fikk beskjed om at Lille døde i uke 8 en gang,
jeg er i uke 8 nå og kjenner at jeg kommer til å kjenne dette på kroppen helt til jeg har vært på UL og sett denne spira!

Heldigvis har jeg en lege som har forståelse og jeg har fått tidlig ultralyd så snart gyn åpner etter ferien (om 2 uker) itillegg til at jeg venter på angelsound doppleren min som jeg lånte bort til en slektning. Jeg får den denne uka!

Dopleren var min store trøst da jeg gikk med 2-åringen vår! Uten den tror jeg at jeg hadde vært livredd mye av tiden!

Back
Topp