Er så redd....

Vestlandstaus

Glad i forumet
Takk alle sammen. Sambo ringte akkurat og det hadde gått unna på jobb i dag så han kommer hjem før vi trodde. Dvs at han er hjemme om 10-20 min. :)

Ringer politiet?

Jeg hadde ikke nølt et sekund med å ringe politiet! Iallefall ikke om dette er et gjentagende problem! 

Må være grusomt å ha en sånn nabo.. Sender deg en klem jeg :)

Det er jo ikke akseptabel oppførsel! Går det ikke an å snakke fornuft med fyren, og du føler deg truet så ikke nøl med å kontakte politiet.
Og ja, det er heelt greit å gråte en skvett :)

hadde ringt politiet

Uff, skjønner du blir redd - det hadde jeg også  blitt!!!

Men...er det noen du kan snakke med dette om?
Har han familie?
Noen venner?

...som vet at han oppfører seg slik, mener jeg??
Evt få en annen nabo som du stoler på til å ta en real prat med han (når han blir edru).
Få han til å skjønne at dette IKKE er greit!.

Eller så kan jo samboeren din snakke med han. Si at han ikke vil ha han full på døra di...dere har barn som sover osv.

Håper det går bra med deg!
IKKE lukk opp døra. Han gir seg forhåpentligvis snart.

God klem til deg.

Takk skal dere ha alle sammen.
Han dro hjem når jeg ikke gikk ut og låste opp.
Det er første gangen dette skjer. Er derfor jeg tar sånn på vei. Jeg hater fulle mennesker. Iallfall når de blir nærgående.

Så jeg venter med å ringe politiet. Men kommer han tilbake ringer jeg glatt med en gang. Da driter jeg i om de har gått av vakt.

~Tintus~ skrev:
Hadde nok ringt politiet om han ikke ga seg.

huff! Godt å lese at han stakk sia du ikkje latta opp!
Forstår kjempegodt at dette må ha vert veldig ubehagelig for deg!! :( Sender deg ein stooor klem!! :)

Hadde ringt politiet om han ikke gir seg ASAP!!! Så er dem hvertfall klar over det.

Men godt å lese at du fikk han ut. Og at lille sover :D
Hadde blitt drit redd!

Ja det er lov å felle noen tårer når man blir redd. Husk at det er mennesklig, og adrenalinet kommer som regel i etterkant.

Sender deg mange varme klemmer emoticon

Back
Topp