Er så redd nå! :'( **oppdatert x2**

paleface

Gift med forumet
Da jeg våknet i morges var det litt blod i trusa. Bare bittelitt, og helt lyst, men like fullt blod. Har vært på do en gang til etterpå, og da var det lyselysebrunrødt, som om det var veldig uttynnet blod. Er så utrolig lei meg nå! Det føles så urettferdig hvis vi mister nå, når jeg endelig hadde blitt gravid igjen. Bare gråter og gråter, orker ikke dra på jobb en gang. :'(

Oppdatering; utover dagen fredag kom det en del farget utflod, og det samme skjedde på lørdag, om enn mindre farget da. I dag var det ingenting først på dagen, og litt svakt farget utflod utpå dagen. Jeg har fortsatt ikke mange graviditetssymptomer, men de jeg hadde er jo her fortsatt. Håper dette betyr at jeg fortsatt er gravid og at den lille blødningen var uskyldig. Skal ringe legen min i morgen, han kan forhåpentligvis berolige meg. Satser på at jeg skal være sammen med dere videre, håper så inderlig at dette går bra! :)

Oppdatering igjen; Nå har jeg snakket med legekontoret. De sa at det egentlig ikke er så mye vi kan gjøre annet enn å se det an. Jeg fortalte at jeg fremdeles har de samme symptomene som før, pluss at jeg i tillegg har blitt skikkelig kvalm (det kom etter frokost i dag), og det sa de var et godt tegn. Jeg har time til undersøkelse om to uker, men må ringe igjen hvis det skjer store endringer, eller hvis jeg mister symptomer.

I mellomtiden skal jeg kaste opp med glede, å være trett og svimmel gjør meg ingenting, hvis det betyr at jeg får beholde spiren min. Vi hadde egentlig gitt opp håpet om søsken til datteren vår, da vil jeg virkelig ikke miste en gang til nå som jeg endelig hadde klart å bli gravid igjen! Jeg krysser fingrene og tar en dag av gangen. :o)

sender deg en stor klem
det er jo ikke sikkert at du mister , noen får blødninger selv om de er gravide prøv å slappe av , jeg ville ringt legen min og snakket med hun og kansje fått en time
bare for å bli helt sikker
så slipper du å gå sånn å undre det kan jo hende det ikke er noe farlig
emoticon sender deg hvertfall enda en stooooooooooor klem og håper alt ordner seg

huff :/
Men så lenge det ikke er helt rent ferskt blod, så tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye:)

Jeg blødde i begynnelsen av mitt første svangerskap, ikke rent rødt blod - jordmor og leger sa at det var egentlig ganske normalt å blød litt. 

Men jeg fikk innvendig UL med en gang, bare fordi jeg forlangte det. Men alt var i skjønneste orden 

Uff, dette var trist lesning på morgenkvisten. Vet ikke hva jeg skal si, jeg vet hvordan det føles. Sender deg en trøsteklem, paleface<3>

Huff da, er ikke godt å være så redd... Sender en trøsteklem og håper at det ikke er noe galt.

Så leit detta er da:( om en liten trøst så har jeg allerede 2 ganger på et par dagers mellomrom har jeg fått brut/ lyserosa pittelitt på papiret. Forje sv. Skap var også . Du må jo evt se Ann, kommer det mer, så ringer du legen din. Krysser fingrene for deg <3 og at spiren sitter godt>

Kjenner veldig god igjen den følelsen du sitter med nå. Håper det er en av disse blødningene som av og til kan komme i et svangerskap uten at de betyr noe mer! Lykke lykke til!

huff så trist, håper det bare er slimhinnen som er litt skjør... <3

Takk for støtten og gode tanker, jenter, dere er skjønne! Jeg har vært og sjekket noen ganger i dag, og nå sist var det som litt svakt farget utflod. Så langt har det da bare vært noen dråper blod til sammen, men jeg er så redd for at det er begynnelsen på slutten. :( Tror jeg får alle testene jeg bestilte i posten i dag, så da blir det å teste jevnlig og følge med. Håper så inderlig at jeg skal få holde følge med dere helt til høsten!

Så innmari leit å høre, men jeg hadde det samme i går, litt lyserosa på papiret etter et do besøk. Er kanskje ikke noe trøst:-/ Krysser fingrene for deg, og sender en god klem til deg og spiren! :)

paleface skrev:
Takk for støtten og gode tanker, jenter, dere er skjønne! Jeg har vært og sjekket noen ganger i dag, og nå sist var det som litt svakt farget utflod. Så langt har det da bare vært noen dråper blod til sammen, men jeg er så redd for at det er begynnelsen på slutten. :( Tror jeg får alle testene jeg bestilte i posten i dag, så da blir det å teste jevnlig og følge med. Håper så inderlig at jeg skal få holde følge med dere helt til høsten!

det høres bare uskyldig ut, men forstår din fortvilelse og tanker veldig godt! Test i vei, så må du holde oss oppdatert, og du får ikke hoppe av lasset nå:)

Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra!!! Ikke godt å være redd! Jeg skal be over det<3 Har vært engstelig jeg også. Har mye vondt og har fått beskjed om å ligge på sofaen. Har tatt en streptokokk B prøve som jeg får vite svaret på over helgen og skal på en tidlig ulralyd. Vi får følge med hverandre:-)

Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra!!! Ikke godt å være redd! Jeg skal be over det<3 Har vært engstelig jeg også. Har mye vondt og har fått beskjed om å ligge på sofaen. Har tatt en streptokokk B prøve som jeg får vite svaret på over helgen og skal på en tidlig ulralyd. Vi får følge med hverandre:-)

Oppdatert i hovedinnlegget. :)

Krysser alt for at det er helt ufarlig, og at spiren klamrer seg fast :)
Søsteren min hadde blødninger i starten med 3 av 4 barn, så jeg tenker at så lenge du ikke har noe smerter, så er det nå et godt tegn :)

godt høre blødningen avtok:) tving deg på ul i morgen. Selv hatt blødninger men jeg ringte direkte til sykehuset i dag! Masse lykke til å håper spirer vokser i magen din:)

snart2barnsmor-12 skrev:
godt høre blødningen avtok:) tving deg på ul i morgen. Selv hatt blødninger men jeg ringte direkte til sykehuset i dag! Masse lykke til å håper spirer vokser i magen din:)

Tusen takk for svar! Jeg bor 10 mil fra både legen og sykehuset, så det spørs om vi får til noe i morgen, men jeg skal i alle fall ringe ham og høre hva han tror. Jeg har lav protein s (det har vel du også, hvis jeg husker riktig?), så det pluss vårt slit med å få barn gjør vel kanskje at han vil følge ekstra godt med når jeg får sånne rare blødninger. Håper alt går bra med deg og din spire også!! :)

Back
Topp