Er så redd for...

Emz mamma

Elsker forumet
at jeg ikke skal få flere barn. Er SÅ MANGE rundt meg som har babyer eller som går gravide og jeg lengter og lengter.... enn om jeg ikke får oppleve det igjen?!

Vil så gjerne oppleve det igjen med  tanke på at mannen min ikke var så veldig med på forrige svangerskapet.... jeg var jo 19 og han 20 og vi hadde så akkurat blitt sammen. Så hadde vært så ekstra opplevelsesrikt med ett barn vi begge hadde planlagt og lengtet etter sammen. For jeg følte meg veldig alene sist.... men det har blitt MYYYYE bedre altså! Men.... *sukk*

Skulle virkeli hatt meg en klarsynt...... som man kunne vært sikker på var 100% sikker i det hun sa... da hadde jeg kunnet slappet av med det "endelige" resultatet.. men det eksisterer vel ikke så.... [:-]

off, syntes såååååååå synn på deg eg. alt det du har gått igjennom,hjerte mitt blør.....

men en dag kjære deg,så skal du klare dette også

sender deg en stor klem

Skjønner godt at du er redd...men vi får virkelig håpe på at du slipper å måtte oppleve det da. Håper virkelig at dere lykkes om ikke lenge da. Har dere mange forsøk igjen da? Du har vel brukt alle fryse eggene i denne runden eller?

ORIGINAL: VilSåGjerne

off, syntes såååååååå synn på deg eg. alt det du har gått igjennom,hjerte mitt blør.....

men en dag kjære deg,så skal du klare dette også

sender deg en stor klem

Skriver under denne jeg, ellers så kjønner jeg godt at du er litt opp og ned i troen, men husk neste gang så funker det. Det er så rart at de som får unger unge og de omtrent bare plumper ned i postkassa plutselig har problemer å bli gravide når tiden er mer riktig. Krysser fingrene for dere jeg. Du er jo heller ikke så gammel så kan jo heller ikke skylde på det, rare greier.

ORIGINAL: Ivara

Uff. Vondt med slike tunge tanker.
Håper du får oppleve mirakelet å bli gravid og bære frem et barn igjen.

ORIGINAL: Sess1976

Skjønner godt at du er redd...men vi får virkelig håpe på at du slipper å måtte oppleve det da. Håper virkelig at dere lykkes om ikke lenge da. Har dere mange forsøk igjen da? Du har vel brukt alle fryse eggene i denne runden eller?

Håper jo alle her inne kommer seg ut herfra da og inn på ett termin forum! Det er alle unt altså !!!!!

Vi skal ha andre ordinære uthentingsforsøket ca mai nå da,så får vi se hvordan det går. Legen på St.Olavs var positiv ihvertfall.... så prøver å tenke litt på det.
Alle fryse eggene er oppbrukte ja.... Så er bare å vente.....

~T-Å-L-M-O-D-I-G-H-E-T~

ORIGINAL: Emmas mamma!

ORIGINAL: Sess1976

Håper jo alle her inne kommer seg ut herfra da og inn på ett termin forum! Det er alle unt altså !!!!!

Vi skal ha andre ordinære uthentingsforsøket ca mai nå da,så får vi se hvordan det går. Legen på St.Olavs var positiv ihvertfall.... så prøver å tenke litt på det.
Alle fryse eggene er oppbrukte ja.... Så er bare å vente.....

~T-Å-L-M-O-D-I-G-H-E-T~

Positiv innstilling liker vi fra leger...[:D] Får håpe ventingen går fort og at tålmodigheten holder...Får håpe at denne uthentingen også bringer mange egg som kan fryses, kjekt med reserve[;)]

ORIGINAL: Ivara

Uff. Vondt med slike tunge tanker.
Håper du får oppleve mirakelet å bli gravid og bære frem et barn igjen.

Signerer denne jeg og sender en god klem...

oioioi...håper det beste for deg,vi må være positive,ingen som vet og sorgene kan vi ikke ta på forskudd...jeg føler med deg...det er tøft og hardt mens det står på,men vi er her for deg[:)][:)] jeg håper virkelig at du lykkes og har troen på det[:)]

*klemmer*

Back
Topp