Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En abort der foster dør i mors mage men ikke kommer ut..Hva er en MA? Førstegangsgravid så har lite peiling på ting enda![]()
Takk for trøstende ord, gru-gleder meg til mandag!Godt å høre at alt har gått bra for deg så langt denne gangen.
Men tenk om fosteret har vært dødt de siste par ukene? Det er jo fullt mulig?Hvis du har passert 12 uker tror jeg du kan anse svangerskapet normalt og at det er liv. Ta en ul om du ikke klarer å slå vekk tanken.
Synes liksom bare det er så mange som opplever ma... Men synes magen vokser da, så der er vel et godt tegn!Jeg har heller ikke symptomer, har vært uggen en periode i uke 7-8, men ikke engang da var det så jeg kan kalle det å ha vært kvalm engang. Jeg har nå hørt hjertelyd i dag (10+5) så det er jo en god indikasjonSøsteren min var hos legen når hun var 10 uker og han sa "ja da er vel symptomene dine over nå kan jeg tenke meg", hvor hun satt og tenkte "hæ, skal ikke sånt vare til uke 12 eller noe da?". Hun synes også hun hadde lite symptomer og var en del bekymret, men er i uke 30 nå
Jeg skal også på ul til uken, på tirsdag, er spent!
Jeg merket ikke MA'en min. Følte meg lik som jeg gjør nå.. Den ble oppdaget 11+5 på ul. Men sannsynligheten er absolutt størst for at alt er i skjønneste orden!![]()
Synes liksom bare det er så mange som opplever ma... Men synes magen vokser da, så der er vel et godt tegn!